به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه گروهی "ستیز" هم‌زمان با روز جهانی کودک و نوجوان در گالری فرمانفرما افتتاح شد. در این نمایشگاه آثاری از هنرجویان کودک و نوجوان که زیر نظر بهار ربوشه تعلیم دیده‌اند، به نمایش گذاشته شده است.

بهار ربوشه مدرس نقاشی سایکی تایپی کودک و نوجوان است، که روشی علمی و مدرن است و در آن علاوه بر آموزش تمامی تکنیک‌های آکادمیک نقاشی و طراحی، نمادشناسی روان الگویی و خلق آثار مفهومی و معنادار با استفاده از نمادها و اسطوره‌ها به کودکان و نوجوانان آموزش داده می‌شود.

هنرپروری روان الگویی، سبک پرورشی علمی و روانشناسانه است که توسط دکتر آرش فکری، بنیان‌گذاری شده و با به‌کارگیری روش‌های هنری درست و اصولی، به خلق آثاری خیره‌کننده منجر شده است.

در این نمایشگاه آثاری از آرشام باقرزاده، معین برجسته، بارانا جعفری ،سارینا جعفری ،هلما حاتمیان، رها حسن‌آبادی، باراد داوری، فاطمه داوری ، فرحناز داوری،  ویونا داوری،  امیر‌مهدی دهقان،  نازنین دهقان،  محمدصالح زندی،  نیوشا شیخ‌محمدی،  مهدیس شیرزادی،  پارمین صالحی،  پارسا صبوحی،  فاطمه طبایی،  حمیدرضا غریب،  ثنا کریم‌زاده،  زهرا کریم‌زاده،  کیارش مقصودی،  ریحانه موسوی،  علی موسوی‌زاده،  آنیسا میرزایی،  پرستش میرزایی،  مهراد نایبی،  نیما نصیری،  شنتیا وثوقی‌تبار برای بازدید عموم قرار گرفت.

این نمایشگاه تا 25 مهر در گالری فرمانفرما به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه اعرابی ۲، میزبان علاقه‌مندان است.