به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح گفت: این نمایشگاه از سه شنبه پانزدهم مهر و در نگارخانه رضوی موزه آستان قدس رضوی واقع در صحن کوثر حرم مطهر رضوی گشایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه آیین گشایش این نمایشگاه ساعت 10 روز سه شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد اظهار داشت: این نمایشگاه تا سی‌ام مهر از ساعت هشت صبح تا 17 عصر برای بازدید زائران حرم رضوی و علاقه‌مندان به هنر عکس عاشورایی دائر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در این نمایشگاه ده‌ها قطعه تک عکس و مجموعه عکس از آثار منتخب سوگواره بین‌المللی مهر محرم در معرض دید قرار خواهد گرفت گفت: در برپایی این نمایشگاه این اداره کل به همراه موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، کانون خادمیاران رضوی استان سمنان، مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و موسسه موج فرهنگ سمنان مشارکت و همکاری دارند.

این دومین نمایشگاه عکس‌های منتخب سوگواره بین‌المللی مهر محرم است که برای دومین سال متوالی در حرم مطهر رضوی برپا می‌شود. این نمایشگاه در ایام اربعین حسینی و نیز سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در مشهد مقدس آماده بازدید است.

سوگواره ملی و بین‌المللی مهر محرم همه ساله به همت موسسه موج فرهنگ و با همکاری مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.