به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی اولین دوره جشنواره مجازی تئاتر وقفه، طی درخواست‌های متعدد دانشجویان عزیز و استقبال زیاد از این دوره، دبیرخانه جشنواره وقفه بر آن شد تا مهلت زمانی متناسب با تولیدات تئاتری برای علاقه‌مندانی که هنوز امکان ثبت‌نام نداشته‌اند و یا زمان کمی برای تولید یک اثر داشته‌اند، در نظر بگیرد.

مهلت پایان فراخوان اولیه جشنواره که روز ده مهر ماه ۱۳۹۹ بود، به مدت ۲۰ روز تمدید شد و آخرین زمان ارسال آثار به دبیرخانه از طریق سایت رسمی جشنواره به نشانی https://vaghfeh.soore.ac.ir، روز ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

لذا متقاضیان ثبت‌نام توجه داشته باشند که این مهلت تمدید نخواهد شد و هر چه سریع‌تر اقدام به ثبت‌نام و ارسال اثر کرده تا موجبات درخواست دوباره برای تمدید زمانی فراهم نشود.

متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند برای اطلاع از آخرین اخبار جشنواره، به سایت جشنواره، و یا صفحه اینستاگرام به نشانی https://instagram.com/vaghfehfestival مراجعه و به منظور پرسش سوالات می‌توانند از طریق ایمیل جشنواره به نشانی vaghfeh@soore.ac.ir و یا شماره تلفن ۰۹۳۰۷۸۸۹۱۱۰ و یا صفحه اینستاگرام وقفه اقدام کنند.