سرویس موسیقی هنرآنلاین: سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از تماشای موسیقی نمایش "علمدار" به کارگردانی حسین پارسایی و آهنگسازی پوریا خادم، درباره این اجرا گفت: چنانکه انتظار می‌رفت اجرای منظمی بود. یک آهنگساز جوان که آینده خوبی خواهد داشت و یک رهبری خوب در این اجرا کنار هم قرار گرفتند و حرکات نمایشی هم در کنار موسیقی اجرا شد. از معدود دفعاتی است که چنین ترکیبی در یک اجرا اتفاق افتاد. رضایت علاقه‌مندان هم نشان می‌داد که تیم تهیه‌کنندگی و اجرایی این اثر با نهایت دقت از پس این کار برآمدند.

حسینی در ادامه عنوان کرد: موسیقی در همه جای دنیا دارای طیف گسترده و متنوعی است. از آنجایی که هنر، زبان رسا و شیوایی است، اینکه هنرمندان ما تلاش می‌کنند وجوه فرهنگی کشور را با بیان هنر طرح کنند، طبیعتاً همواره در طول تاریخ بوده است. ابزارها متنوع شده ولی آن تمایل و علاقه تبدیل کردن آثار فرهنگی به هنر در دل هنرمندان وجود داشته است.

معاون امور هنری وزارت ارشاد در پایان خاطرنشان کرد: گمان نمی‌کنم که این سنت از دل فرهنگ ما فراموش شود. همچنان به‌عنوان یک شهروند علاقه‌مند منتظر هستم تا روز به روز آثار درخشان‌تری در گونه‌های مختلف ببینم و بشنوم.