به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی در دیدار با دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با خیر مقدم و با بیان اینکه سبک زندگی نشان‌دهنده هویت افراد یک جامعه است، گفت: سبک زندگی ایرانی اسلامی که مدت‌ها است موردتوجه صاحب‌نظران حوزه فرهنگ قرار گرفته ابعاد مختلفی داشته که بدون شک مقوله مد و لباس یکی از مهم‌ترین ابعاد این سبک بوده که نمود برونی جامعه را در برگرفته و می‌تواند نشانه‌های زیادی از المان‌های اسلامی ایرانی در خود جای دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری نخستین رویداد و مسابقه لباس عاشورایی استان اظهار کرد: این رویداد در راستای تحقق اهداف سبک زندگی اسلامی- ایرانی و ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه ایده ها با نگاه دینی و طراحی لباس مذهبی ویژه عزاداری در حال برگزاری است.

سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های این کارگروه گفت: بخش عفاف و حجاب رویکرد اصلی کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و تلاش ما حرکت به سمت پوشش اسلامی ایرانی است.

خاطرنشان می‌شود، دیدار دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان 5 مهرماه در دفتر مدیرکل انجام شد.