سرویس سینمایی هنرآنلاین: بهرام گوهری عکاس و کارگردان سینما این روزها فیلم سینمایی "مثل یک عاشق" را در گروه هنر و تجربه در حال اکران دارد. فیلم درباره زنی است که تصمیم می‌گیرد در فراز و نشیب زندگی از دریچه قلب و دل خود فارغ از مسائل مادی به ازدواج فکر کند. امین زندگانی، لیلا زارع و رؤیا نونهالی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

گوهری در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت فروش و اکران این فیلم گفت: "مثل یک عاشق" بیش از 50 روز است که در حال اکران است و فکر می‌کنم با توجه به شرایط حال حاضر، اکران خوبی را پشت سر گذاشته است.

او در ادامه درباره دلیل تأخیر در روی پرده رفتن این فیلم توضیح داد: ازآنجایی‌که فیلم‌ها پس از تولید باید در صف اکران بمانند و محدودیت سینما را نیز داریم، به همین دلیل نوبت اکران فیلم‌ها با صرف زمان است و این اتفاق شامل حال فیلم ما نیز بود.

این هنرمند عکاس همچنین درباره چرایی ساخت این فیلم و رفتن به سراغ این موضوع بیان کرد: من پیش از ساخت این فیلم چند مستند کار کرده بودم و نمایشگاه‌های عکس بسیاری در داخل و خارج از کشور داشتم، اما پس از این تجربیات تصمیم گرفتم اولین فیلم بلند سینمایی‌ام را بسازم که "مثل یک عاشق" حاصل این تصمیم است. نگارش فیلمنامه چند ماه طول کشید و بر مبنای یک داستان، قصه پیش رفت.

گوهری در ادامه به فعالیت‌های جدید خود اشاره کرد و افزود: این روزها تدوین فیلم سینمایی "سپید" را به پایان رسانده‌ام و فیلم مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد. "سپید" فضای کاملاً متفاوتی نسبت به "مثل یک عاشق" دارد و فکر می‌کنم مخاطب با دیدن فیلم نفسش در سینه حبس شود. داستان درباره یک جوان 18 ساله است که به دلیل مشکلی که برایش به وجود می‌آید راهی زندان می‌شود. ازآنجایی‌که همواره این ذهنیت وجود دارد که زندان هتل است و اغلب جرائم نیز در سنین 18 تا 30 سال رخ می‌دهد، خواستم این را به نحوی دیگر نشان دهم. درواقع فضایی که در این فیلم نمایش داده می‌شود فضای عجیبی است و سعی کردم به‌نوعی باور این اصطلاح که زندان هتل است از بین برود و بازدارنده باشد.

او درباره بازیگران "سپید" عنوان کرد: ازآنجایی‌که می‌خواستم قصه باورپذیر باشد، از هیچ بازیگر چهره‌ای در این کار استفاده نکردم.