به گزارش هنرآنلاین، حامد فاتحی مدیر شبکه رادیویی اربعین گفت: همزمان با راه‌اندازی رادیو اربعین ۹۹، ایده تصویری شدن این رادیو را مطرح و مراحل اجرایی آن را در دستور کار قرار دادیم  به همت و  پشتیبانی شبانه‌روزی  اداره کل فنی معاونت صدا در کمتر از یک روز تجهیزات تصویری در استودیو پخش ساختمان شیشه‌ای راه‌اندازی و عوامل اجرایی را پای کار آوردند و درگاه انتشار ایرانصدا در اختیار قرار گرفت.

او ادامه داد: با این اتفاق مبارک، علاقمندان پر مخاطب‌ترین رادیو مناسبتی در آستانه اربعین حسینی، می‌توانند این شبکه را علاوه بر دریافت از طریق گیرنده‌های رادیویی و رادیو نما، برای نخستین بار بصورت تصویری و ۲۴ ساعته از طریق نرم افزار کاربردی ایران صدا و همچنین از طریق نرم افزار و تارنمای "هیات آنلاین" و نیز تارنمای "تکیه" دنبال کنند .

وی ادامه داد: بر این اساس تارنمای پخش زنده تصویری رادیو اربعین با آدرس RadioArbaeen.ir در اختیار مخاطبان رسانه ملی قرار گرفته است.

هم‌اکنون علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس‌های https://b2n.ir/971579 و https://tekye.net/live/2565 و هم نسبت به تماشای این رادیو به صورت تصویری اقدام کنند.

پخش زنده صوتی رادیو اربعین هم به آدرس https://b2n.ir/475186 راه‌اندازی شده است