سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "کمی از من را ببینید" نوشته و کار امیر عبادی از امروز 30 شهریور ماه ساعت 21 در سالن شماره 2 خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود. بازیگران این نمایش مهسا بان، فرزاد سهرابی، مهناز رضایی، سمن قناد، تقی علی عبادی و امیر عبادی هستند. این نمایش در جشنواره دانشجویی جامع فجر سال گذشته به صحنه رفت و موفق به دریافت جایزه نویسندگی، بازیگری نقش اول زن و بازیگری نقش مکمل شد. همچنین به عنوان بهترین نمایش مورد تقدیر و تحسین قرار گرفت و به عنوان بهترین نمایش توسط موسسه بین‌المللی ایرانیان تقدیر شد.

امیر عبادی در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره موضوع و مضمون نمایش گفت: این نمایش زندگی موازی دو خانواده در زمان مشخص است که هر یک از خانواده‌ها از طریق شغلی امرارمعاش می‌کنند که مورد تائید جامعه نیست و از این رو مجبور می‌شوند برخلاف میل و علاقه خود عمل کنند. این دو خانواده با یکدیگر روبرو می‌شوند و این مواجهه اتفاقاتی را رقم می‌زند.

او در ادامه افزود: پیش از این، به دو شغلی که در این نمایش مطرح می‌شود و آسیب‌هایی که به شاغلان  آن وارد می‌شود، پرداخته شده است اما در این نمایش به گونه‌ای متفاوت است.

کارگردان نمایش "بی‌سرپرست" درباره فضای اجرایی نمایش "کمی از من را ببینید" عنوان کرد: اجرای نمایش کاملاً رئال است اما از هیچ دکوری در صحنه استفاده نشده است. این نمایش مستندوار، فضایی روایتی و قصه‌گو دارد و مخاطب را تا پایان مجاب می‌کند تا نمایش را دنبال کند. هر یک از شخصیت‌های خلق شده این نمایش به نوعی دچار آسیبی از جامعه شده‌اند که در پی آن آرزوهایشان نابود شده است.

او همچنین اضافه کرد: نگارش این نمایشنامه کمتر از یک ساعت به طول انجامید و مدت زمان تمرینات آن به منظور اجرا در جشنواره دانشجویی جامع فجر، 5 جلسه انجام شد با این حال این نمایش موفق به دریافت جوایزی از این جشنواره شد.

امیر عبادی درباره اجرای این نمایش در شرایط کنونی یادآور شد: قرار بر این بود تا سال گذشته پس از جشنواره تئاتر فجر نمایش را به صحنه آوریم اما به دلیل تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی هنری اجرای آن به الان موکول شد. کرونا همچنان با ما خواهد ماند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان ادامه اجراهای تئاتر همچون دیگر فعالیت‌های اجتماعی وجود دارد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان: پیمان صفرزاده، مدیر صحنه: امید درویش زاده، نور و صدا: داریوش ادهمی و عکاس: مونا شکری.

علاقمندان می‌توانند بلیت نمایش "کمی از من را ببینید" را از سایت تیوال تهیه کنند.