به گزارش هنرآنلاین، گالری رسانگار در پنجمین گام از نمایشگاه‌های مجازی، میزبان آثار صابر شیخ‌رضایی؛ ایـده پرداز، طراح گرافیک و عکاس است. این مجموعه شامل آثاری است که این هنرمند در پانزده سال اخیر و در بسترهای موضوعاتی چون: مضامین تاریخی صدر اسلام و جهان معاصر ملت ایران، شخصیت‌های فداکار جنگ تحمیلی و مدافعان امنیت و آثار سینمای داستانی/ مستند ترسیم کرده است.

این آثار در قالب‌های تکنیکی متفاوتی از جمله فتوگرافیک و فتومونتاژ، تصویرگری تخت و سه‌بعدی، چیدمان و عکاسی صحنه‌ای، حروف‌نگاری و تایپوگرافی و گاهی با نگاهی به گنجینه‌های بصری تاریخ هنر ایران طراحی شده.

بخشی از آثار این نمایشگاه در همکاری با پایگاه اطلاع‌رسانی khamenei.ir طراحی شده که در فضای مجازی با بازدیدها و بازنشرهای میلیونی همراه بوده است.

محمد صابر شیخ رضایی متولد ١٣٦٤ تهران، فارغ‌التحصیل رشته گرافیک از هنرستان هنرهای تجسمی پسران و کارشناسی ارتباط تصویری از دانشکده هنر دانشگاه شاهد است. کسب عناوین برترِ بیش از چهل رقابت هنری ملی و بین‌المللی ازجمله جشنواره هنرهای معاصر اسلامی، جشن تصویر سال، دوسالانه بین‌المللی گرافیک جهان اسلام، دوسالانه جهانی پوستر تهران، مسابقه جهانی هنر،ورزش،المپیک، جشنواره پوستر پایداری، سوگواره هنر عاشورایی، جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان و ...، حضور در بیش از یک‌صد و پنجاه نمایشگاه رقابتی از سال ١٣٨١ تاکنون و صاحب آثار در بیش از بیست رویداد ازجمله: جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، جشنواره بین‌المللی هنر مقاومت، طراحی نشان فیلم سینمایی محمد رسول‌الله و ... به صورت مدعو، یکی از ۲۵ جوان موفق استان تهران در شاخه هنر، در سال١٣٨٧ و حضور در جمع پنج برگزیده نهایی هفته هنر انقلاب ۱۳۹۸، بخشی از کارنامه هنری اوست.

شیخ‌رضایی همچنین طراح گرافیک و مدیر هنری ده‌ها کمپین و پروژه تبلیغات فرهنگی در سطح ملی و منطقه‌ای و بین‌المللی بوده، با ناشران و رسانه‌های مطبوعاتی چاپی و الکترونیکی همکاری داشته، مدرس هنر در دانشگاه صداوسیما و مرکز آموزش هنر اسلامی است و اداره کارگاه‌های آموزشی طراحی پوستر و تصویرسازی و داوری رقابت‌های طراحی پوستر؛ از دیگر فعالیت‌های اوست.

نمایشگاه سرو استوار از ۲۹ شهریورماه تا هشتم مهرماه ۹۹ در گالری مجازی رسانگار به آدرس resaneh.farhangsara.ir به نمایش درمی‌آید. همچنین منتخبی از این آثار در صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای رسانه به نشانی @farhangsararesaneh به تماشاست.