به گزارش هنرآنلاین، محمد رهبر، دبیر سوگواره "سوگ در خانه" اعلام کرد: با توجه به استقبال علاقه‌مندان و درخواست مکرر دوستان فیلمساز مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار و ایجاد فرصت برای استفاده از المان‌های عزاداری حسینی در ماه صفر با کسب تکلیف از  آقای مجید مجیدی، مدیر سوگواره، مهلت ارسال آثار تا ۱۷ مهر مصادف با اربعین حسینی تمدید شد.

علاقمندان همچنان فرصت دارند فیلم‌های کوتاه یک تا سه دقیقه‌ای خود را که دارای ایده‌های نو و نگاهی خلاق است با استفاده از المان‌های عزاداری حسینی در شرایط کرونا و با تعداد بازیگران محدود به تعداد اعضای خانواده و  لوکیشن‌های محدود به محیط‌های خانگی و خصوصی به پیام رسان‌های دبیر خانه سوگواره به شماره ۰۹۱۰۹۲۳۴۲۳۴ ارسال کنند.

۴۰ اثر برگزیده هیئت انتخاب، ۲۸ صفر مصادف با شهادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در فضای مجازی به اشتراک گذاشته خواهد شد و برنده فیلم منتخب مردمی تا زمان اختتامیه با توجه به آرای مردمی مشخص می‌شود.

۱۲ آبان مصادف با شب ولادت حضرت پیامبر اکرم (ص) در مراسمی که متعاقبا اعلام خواهد شد، به ۱۰ اثر برگزیده هیئت داوران و ۱ اثر منتخب مردمی هدایایی که باحمایت موسسه نماوا درنظر گرفتیم، اهدا خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند اطلاعات و اخبار تکمیلی را از اینستاگرام دبیر خانه به آدرس @javanane_rahe_iman پیگیری کنند.