به گزارش هنرآنلاین، برنامه "حس مشترک" یکشنبه 23 شهریور میزبان سیاوش مفیدی بازیگر تلویزیون می‌شود.

این برنامه علاوه بر گپ و گفتی صمیمی با سیاوش مفیدی درباره ارتباط معنوی و آثار توسل به اباعبدا... (ع) در زندگی پای صحبت‌های ارزشمند حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خواهد نشست.

حجت‌الاسلام خاموشی در این برنامه با اشاره به تاسیس بیش از 1086 مرکز درمانی، بهداشتی و درمانگاه موقوفه از حدود 800 واحد درمانی دیگر که در مرحله پیگیری برای تاسیس صحبت کرد.

وی درباره جالب‌ترین وقفی که صورت گرفته نیز به وقف جایزه علمی از وقوفه مرحوم البرز اشاره کرد.

رئیس سازمان اوقاف توضیح داد: قریب 7 استان بیشتر از 70 درصد از موقوفات را به خود اختصاص داده‌اند از جمله استان‌های تهران، کرمان، مازندران، خراسان رضوی، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی و استان‌های دیگر هم شیب مثبتی را به سمت موقوفات بیشتر طی می‌کنند.

در کنار این مهمانان، کادر درمانی و افرادی که به نوعی زندگی‌شان به محرم گره خورده و گام‌های ارزشمندی برای رضای خدا و خدمت به خلق برداشته‌‌اند مقابل دوربین این برنامه قرار خواهند گرفت.

"حس مشترک" کاری است از گروه معارف شبکه دو با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه به تهیه‌کنندگی پویان هدایتی و سردبیری آزاده بهرامی که هر شب بعد از گفتگوی ویژه خبری از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.