سرویس سینمایی هنرآنلاین: ناصر پویش فیلمساز که این روزها فیلم "شهر سوخته" را در گروه هنر و تجربه در حال اکران دارد، درباره تازه‌ترین فعالیت خود گفت: به‌تازگی مجموعه ویدئوآرت "بی‌نشانی" از طریق کتاب‌فروشی‌ها در اختیار علاقه‌مندان به اشعار مولانا قرار گرفت.

او ادامه داد: این مجموعه شامل 28 ویدئوآرت و درمجموع 65 دقیقه است که هرکدام از آن‌ها درباره یکی از اشعار مولانا است. "بی‌نشانی" توسط مریم سعید نوشته و خوانش شد و مجید محیط نوازنده کمانچه موسیقی آن را اجرا کرد.

پویش همچنین درباره وضعیت اکران فیلم "شهر سوخته" اظهار کرد: این فیلم در حال اکران است، هرچند زمان‌بندی‌های اکران چندان مناسب نیستند و کمی بی‌برنامگی در اکران‌ها وجود دارد، اما نسبت به آنچه دیدم انتظارم برآورده شده است، چرا که در اکثر اکران‌ها حضور داشتم و به نظرم کسی که در این شرایط به سالن سینما می‌آید واقعاً عاشق سینماست و قدردان این دوستان هستم. نسبت به این که کار مستند است و بازیگر و سلبریتی ندارد، کار خودش از خودش دفاع می‌کند و به نظرم از آن خوب استقبال شد.

این کارگردان در ادامه درباره سایر فعالیت‌های خود نیز بیان کرد: در این شرایط نمی‌دانم اما دوست دارم در ادامه این کار جیرفت را بسازم، فعلاً دست نگه داشته‌ام تا شرایط کرونا ببینیم ما را به کدام سمت می‌برد. همچنین قصد دارم به‌زودی کار سینمایی‌ام را آغاز کنم، همان‌طور که گفتم فعلاً منتظر هستم چون وقتی فیلم ساخته شود و شرایط اکران نداشته باشد فایده‌ای ندارد. ما تنها هستیم و مراکز دولتی نیز حمایتی نمی‌کنند. حمایت هنر و تجربه نیز به حداقل‌ترین شکل ممکن رسیده و عملاً همه کارها حتی پوستر فیلم نیز بر عهده تهیه‌کننده گذاشته شده است که این کار را کمی سخت می‌کند.