به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای گلستان، آثار ارائه‌شده به دبیرخانه جشنواره بیش از 250 اثر از شهرهای ایران بود که هشت نفر به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

نوجوانان امیرحسین رجب‌زاده از دزفول – اجرای تنبک، محمدمتین رضایی مقدم از یزد – اجرای سنتور، حدیثه صمدپور آسیابری از تهران – اجرای دف، سوگند علی‌آبادی از تهران – اجرای دف، شکیبا ملکی از تهران – اجرای دف، ملینا حسنی مقدم از چالوس – اجرای سنتور، کیانا قلمبُر از تهران اجرای سنتور، بهار کتابدار از مشهد – اجرای سه‌تار شرکت‌کنندگانی بودند که به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

مسابقه موسیقی تک‌نوازی صدای محله با رویکرد اثربخشی هنر در روزهای قرنطینه و مقابله با همه‌گیری بیماری کرونا با هدف بروز ظرفیت‌های هنری در فضای مجازی به‌خصوص در حوزه موسیقی و کشف استعدادهای برتر 5 تا 24 مرداد در گروه سنی کودک و نوجوان به همت خانه فرهنگ سلام در فضای مجازی برگزار شد.

از بین این آثار نامبردگان امیرحسین رجب‌زاده، 11 ساله از دزفول – اجرای تنبک، ملینا حسنی مقدم، 13 ساله از چالوس – اجرای سنتور، شکیبا ملکی، 13 ساله از تهران – اجرای دف، کیانا قلمبُر، 14 ساله از تهران – اجرای سنتور از سوی داوران مسابقه به‌عنوان برندگان نهایی این مسابقه اعلام شدند و از برندگان این مسابقه به‌زودی در شرایط مطلوبی تقدیر به عمل خواهد آمد.

نشانی خانه فرهنگ و کتابخانه سلام، نارمک خ جانبازان، دردشت، کوچه اکبری است. تلفن 77901729 برای آگاهی اعلام می‌شود.