به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، "دفتر دوم رویداد شبیه‌خوانی در پهنه"، شامگاه گذشته پنجشنبه ۱۳ شهریورماه توسط "گروه تعزیه فتح خیبر" به سرپرستی جمال قاسمی با مجلس "امام رضا(ع)" برپا شد و امشب، جمعه ۱۴ شهریورماه با مجلس "عمرو بن عبدود" ادامه پیدا می‌کند.

عمرو بن عبدود از برترین جنگجویان قریش بود که در جنگ خندق به دست امام علی(ع) کشته شد.

"دفتر دوم رویداد شبیه‌خوانی در پهنه" از دوشنبه دهم شهریورماه توسط "گروه تعزیه فتح خیبر" آغاز شد و ادامه‌ای است بر اجرای "گروه تعزیه سیدالشهدا(ع)" به سرپرستی احمد عزیزی که در دهه اول ماه محرم هر شب بعد از اذان مغرب و عشا در پهنه فرهنگی رودکی برگزار شد. 

در این تعزیه‌ها که تاکنون مجالس "عبدالله‌بن‌عفیف"، "حضرت امیر(ع)"، "فضل و فتاح" و "امام رضا(ع)" آن برگزار شده است جمال قاسمی (سرپرست)، اصغر مینایی، روح‌الله حشمدار، محمد میرزایی، حسین حجتی، امیر زهرایی و نوید مقدم حضور دارند و نوازندگی اجرا برعهده فرهاد شیخی و حمیدرضا گرگانی است.

رویداد "شبیه خوانی در پهنه" و همچنین دفتر دوم آن، با حمایت و مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی، اداره‌کل هنرهای نمایشی و شهرداری منطقه ۱۱ تهران اتفاق افتاد.

این اجراها هر شب پس از اذان مغرب و عشا در پهنه فرهنگی رودکی، خیابان استاد شهریار، مقابل تالار وحدت، با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.