به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه عکس‌­های سارا ساسانی با عنوان "روز-مرگی" روز جمعه ١٤ شهریورماه ١٣٩٩ در گالری راه ابریشم افتتاح می­‌شود. در این نمایشگاه ٢٥ فریم عکس رنگی در ابعاد مختلف به نمایش درمی‌­آید. همچنین ویدئویی مبتنی بر روایت‌هایی مستند از روزمرگی زنان در این نمایشگاه ارائه می­‌شود.

در بخشی از بیانیه این نمایشگاه آمده است: "واژگان زیادی در زبان فارسی هستند که شبیه هم نوشته می­‌شوند اما معانی متفاوتی دارند. ازجمله دو واژه "روزمرِّگی" و "روز-مرگی". از قضا این دو واژه این روزها در ایران، علاوه بر شکل واحد، معانی نزدیک به هم نیز یافته‌­اند. مجموعى از شرایط، بخش عمده‌­ای از زنان کشور را به روز-مرگی یعنی هر روز مردن وا‌داشته است. آنها روزها را سپری می­‌کنند و بدون این­که منتظر آینده‌­ای بهتر باشند، هر روز در خود و روزانه­‌هایشان دفن می­‌شوند..."

سارا ساسانی متولد سال ۱۳۶۴ در تهران، فارغ‌التحصیل پژوهش هنر و جامعه­‌شناسی است. او بیش از ١٧ سال در زمینه عکاسی سابقه دارد و علاوه بر برگزاری چهار نمایشگاه انفرادی در بیش از پنجاه نمایشگاه و فستیوال گروهی در داخل ایران و کشورهایی چون اتریش، فرانسه، امریکا، ایتالیا، بلژیک گرجستان و آلمان شرکت کرده است و موفق به کسب سه رتبه نخست در جشنواره‌های معتبر داخلی شده است.

نمایشگاه "روز-مرگی" تا ٣٠ شهریور ٩٩ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید علاقه‌مندان به نشانی  بلوار کشاورز، بین خیابان قدس و وصال شیرازی، ساختمان  تکنو آجر، پلاک ٢١٠، طبقه چهار دایر است.