سرویس موسیقی هنرآنلاین: کیان پورتراب آهنگساز، ترانه‌سرا و خواننده گروه کامنت درباره فعالیت این روزهای خود به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: در حال حاضر مشغول کار روی پروژه‌های ناتمام و همچنین تولید تک‌آهنگ و آلبومی در سبک راک هستم.

او ادامه داد: یک تک‌آهنگ نیز آماده انتشار دارم که به زودی منتشر خواهد شد. کارهای این قطعه را خودم انجام دادم و آرش پاکزاد میکس و مسترینگ آن را انجام داده است. فضای کار تقریباً مشابه دیگر قطعاتی است که از من منتشر شده و تنها مقداری تفاوت نسبت به دیگر قطعاتم دارد. فکر می‌کنم تا حدود دو الی سه هفته دیگر منتشر شود.

وی افزود: در مورد آلبوم نیز باید بگویم که نیمی از این آن قطعاتی که قرار است به صورت تک‌آهنگ منتشر کردم و نیمی دیگر از قطعات نیز سعی می‌کنم تا پایان سال جاری به صورت تک‌آهنگ منتشر کنم.

پورتراب همچنین گفت: اصولاً با شرایط فعلی موسیقی، انتشار آلبوم کاملاً مربوط به علاقه شخصی خواننده است. بازخوردی برای آن خواننده ندارد و توجهی به تک‌تک قطعات آلبوم نمی‌شود. من نیز از این قاعده مستثنی نیستم، هرچند همیشه دوست دارم ایده‌ای را از ابتدا تا انتهای آلبوم پیاده کنم. به همین دلیل تصمیم گرفتم که قطعات آلبوم را به صورت تک‌آهنگ منتشر کنم تا تمام قطعات آلبوم شنیده شود.

او در پایان هم گفت: در این آلبوم بنده به همراه علیرضا ریاضی تنظیم‌های قطعات را برعهده داشتیم و بیشتر کارهای آلبوم نیز خودم انجام داده‌ام. تاکنون پنج قطعه را منتشر کرده‌ایم. حدود پنج یا شش قطعه دیگر نیز در دست تولید و انتشار داریم. برای انتشار این آلبوم با تهیه‌کننده خودم آقای رسول‌اف مشورت‌هایی را انجام داده‌ایم، اما هنوز برای انتخاب شرکت پخش به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.