سرویس موسیقی هنرآنلاین: احسان قربان‌زاده خواننده و نوازنده موسیقی پاپ که به‌تازگی قطعه "همه چی خوبه" را منتشر کرد، دراین‌باره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: آهنگ "همه چی خوبه" ماه گذشته منتشر شد و خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت. برای این قطعه  موزیک ویدیو نیز آماده کرده‌ایم که در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد.

قربان‌زاده ادامه داد: چند کار دیگر نیز در همین سبک و سیاق آماده انتشار دارم. قطعه‌ای نیز با حمید صفت عزیز اجرا کرده‌ام که بنده قسمت پاپ این قطعه را خوانده‌ام. یک موزیک ویدیو جدید نیز در دست تدوین داریم که مسعود سخاوت‌دوست آهنگسازی آن را بر عهده دارد و سعید زمانی آن را تنظیم کرده است.

وی افزود: آثار دیگری نیز دارم که در آن‌ها تغییراتی ایجاد کرده‌ام و در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد. درمجموع اگر همه چیز به‌خوبی پیش برود، شاید تا دو سال آینده امکان حضورم روی صحنه فراهم شود.

این خواننده جوان در ادامه درباره حضورش در بازار موسیقی توضیح داد: من از کودکی به خوانندگی علاقه داشتم و در مدرسه قاری قرآن بودم. با افزایش علاقه به خوانندگی، آواز را نزد استاد غفار ذابح از شاگردان ارشد استاد محمدرضا شجریان گذراندم. هنوز هم بسیار به موسیقی سنتی علاقه‌مند هستم، اما تغییرات روحیات جامعه و تغییر سلیقه مردم به سمت موسیقی پاپ باعث شد که به این نوع موسیقی گرایش پیدا کنم.

قربان‌زاده در پایان گفت: در حوزه موسیقی به دنبال پول و شهرت نیستم و به نظر من اگر کار شنیده شود مهم‌تر است. حاضر نیستم به هر قیمتی دیده شوم، ضمن این که موسیقی شغل اصلی من نیست و از این راه امرار معاش نمی‌کنم.