سرویس موسیقی هنرآنلاین:  آلبوم "با من بخوان" با صدای علیرضا قربانی و موسیقی حسام ناصری 21 مرداد منتشر شد. این آلبوم شامل تک‌آهنگ‌های پروژه "با من بخوان" که قبلاً منتشر شده بودند، و پنج آهنگ جدید است.

ناصری در مورد روند شکل‌گیری آلبوم به خبرنگار هنرآنلاین گفت: پروژه "با من بخوان" از بهمن‌ماه 97 آغاز شد و از همان زمان تولید چند تک‌آهنگ را آغاز کردیم و تصمیم گرفتیم قطعات این آلبوم را در طول برگزاری کنسرت‌ها تکمیل کنیم.

وی افزود: این موضوع دلایل فنی داشت. یکی این که برخی از قطعات نظیر ساز و آوازها نیاز به هماهنگی بیشتری داشتند. در این پروژه به دنبال ایده‌های متفاوت و جدید بودیم که این موضوع نیازمند زمان برای طراحی ایده‌های تازه بود.

وی ادامه داد: آلبوم قرار بود در اسفند سال گذشته منتشر شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، انتشار آن به تعویق افتاد. کنسرت‌های ما خصوصاً در تهران از دی‌ماه سال گذشته بنا به دلایلی لغو شد و به غیر از تهران، در تعدادی از شهرستان‌های کشور نیز به دلیل گسترش ویروس کرونا نتوانستیم اجراهایی داشته باشیم و امیدوارم پس از بهبود شرایط، اجراهای ناتمام را نیز برگزار کنیم.

این آهنگساز درباره فضای این آلبوم نیز افزود: قطعات جدید این آلبوم کارهایی هستند که با محوریت دو سبک کلی پیش می‌رود. یکی از آن‌ها کانسپت اولیه پروژه بود که شامل استفاده از موسیقی زمینه‌ای الکترونیک برای آواز ایرانی می‌شد.

او ادامه داد: پس از مدتی به این نتیجه رسیدیم که برای کنسرت‌ها نیاز داریم سبک همیشگی آقای قربانی را که موسیقی ایرانی در قالب تنظیم‌های ارکسترال است، دنبال کنیم. به همین دلیل می‌توانم این آلبوم را به دو دسته تقسیم کنم. یک بخش قطعاتی که با محوریت همراهی موسیقی الکترونیک و آواز هستند و بخش دوم قطعاتی که ماهیت ارکسترال دارند.