به گزارش هنرآنلاین، فیلم تلویزیونی "27 برج" به کارگردانی سامان مراد حسینی با حضور مسئولان  استان مرکزی کلید خورد و پیش‌بینی می‌شود که در 18 جلسه فیلمبرداری آن به پایان برسد.

عبدالرضا اکبری، حبیب دهقان نسب، رزیتا غفاری، سیروس همتی، حسن اسدی، محسن میرزایی، زهرا یزدانی و روفیا محضری از بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

داستان این فیلم در شهر اراک و در لوکیشن‌هایی چون کارخانه واگن سازی پارس، بازار تاریخی اراک، ایستگاه راه آهن و بیش از 15 لوکیشن دیگر روایت می‌شود و در واقع ادای دینی به جامعه کارگری کشور است و سعی دارد تا به تأثیرات تعدیل نیروهای کارگری کارخانه‌ها بر بدنه اقتصادی، اجتماع و خانواده‌های آن‌ها بپردازد.

به گفته سعید مرادی، تهیه کننده این فیلم، سعی شده تا با تهمیداتی که شرکت واگن سازی پارس و راه آهن ج.ا.ا برای بازسازی ناوگان‌های فرسوده و مهیا شدن شرایط کاری برای بازگشت کارگران به محل کار سابق خود انجام می‌دهند، اشاره کند و تأثیرات بیکاری جامعه کارگری را از زوایای گوناگون مورد توجه قرار دهد.

 مرادی می‌گوید، یکی از دلایل اصلی ساخت این فیلم نام‌گذاری سال‌های 98 و 99  به سال "رونق تولید" و "جهش تولید" توسط رهبر معظم انقلاب است و در راستای این شعارها سعی شده تا احیای خط تولید و توجه به جامعه کارگری و مطالبات به حق آن‌ها را در این فیلم به نمایش در آوریم.

سایر دست اندرکاران فیلم تلویزیونی "27 برج " عبارتند از: تهیه کننده : سعید مرادی، کارگردان : سامان مراد حسینی، نویسنده : نفیسه شکوری، مشاور پروژه: سیامک کاشف آذر، مدیر فیلم برداری: پویان آقابابایی، مدیر برنامه ریزی: امیر حسین غفاری، دستیار اول کارگردان: ارس رزاز، مدیر صدا برداری: هادی سلیمان زاده، مدیر تولید: سعید عطایی، طراح چهره پردازی: مسعود عربی، طراح صحنه و لباس: نیکان خشکباری، مدیر تدارکات: محمد وطن چی، منشی صحنه: لیلا مربی، عکاس: بهزاد عباسی، تدوین: مهدی مهرنیا و کیخسرو کاووسی، موسیقی: رضا خسروی، ناظر کیفی: داریوش منتظری، هماهنگی تولید: جعفر طریقتی، دستیارتهیه کننده: پویا پازکی.

 فیلم تلویزیونی "27 برج " محصول معاونت امور استان های صدا وسیما  و صدا و سیمای استان مرکزی است.