سرویس مد و لباس هنرآنلاین: مژگان حجارزاده مدیر برند "مل‌اند موژ" درباره جدیدترین ایده‌ها و خلاقیت‌های هنری این مجموعه پس از شیوع ویروس کرونا به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: یکی از رویکردهای ما در زمینه طراحی لباس ورزشی و همچنین انواع پوشاک کژوال زنانه و مردانه، پیروی از ترندهای روز دنیا در حوزه طراحی است و بر این اساس تلاش می‌کنیم رضایت مخاطبان ایرانی را به حدی جلب کنیم تا کمتر نیاز به خرید از برندهای خارجی به‌ویژه در شرایط تحریم برایشان احساس شود.

حجارزاده در توضیح جدیدترین مجموعه خود پس از شیوع ویروس کرونا در ایران، از ورود بالغ‌بر دو هزار تی‌شرت متفاوت با رنگ‌آمیزی دستی به فروشگاه‌های این مجموعه خبر داد و تصریح کرد: پس از بررسی ترندهای روز جهانی، تصمیم گرفتیم که بیش از هر زمان دیگری با تکیه‌بر شیوه رنگ‌آمیزی و خلاقیت‌های هنری در امر رنگرزی، تی‌شرت‌های مجموعه را وارد بازار کنیم.

او افزود: درنتیجه بالغ‌بر یک‌صد الگو را توسط آبرنگ روی مقوا رنگ‌آمیزی و درنهایت منتخبی از آن‌ها را برای چاپ روی محصولات انتخاب کردیم.

مدیر برند "مل‌اند موژ" درباره روش رنگ‌آمیزی تی‌شرت‌ها گفت: برای این مجموعه، دو هزار تی‌شرت را به روش دستی رنگ کردیم. درباره شیوه اجرای این روش باید بگویم که روش‌های خلاقانه بسیاری برای طراحی پارچه و لباس وجود دارد و شاید همه طراحان با روش Tie-dye آشنایی داشته باشید؛ تکنیک رنگ‌آمیزی که از طریق بستن پارچه‌ها و فرو بردن آن در خم رنگرزی حاوی رنگ مایع اجرا می‌شود و یکی از فنون قدیمی رنگ کردن پارچه به شمار می‌رود و از قضا امسال به‌عنوان یک‌ترند در صنعت مد معرفی شده است.

حجارزاده اذعان داشت: اینکه تک‌تک تی‌شرت‌ها را به روش دستی رنگ‌آمیزی کردیم باعث شد که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی منحصربه‌فردی باشند و بر همین اساس مجموعه متفاوتی را در فروشگاه‌های خود عرضه کردیم.