به گزارش هنرآنلاین، تازه‌ترین دفتر شعر نسرین خراسانیان با عنوان "بال و پر باش نه قفس" به تازگی از سوی نشر سیب سرخ روانه بازار کتاب شده است.

این شاعر با اشاره به ایکه این دفتر شعر شامل بیش از 30 عنوان شعر اوست که در یکسال اخیر سروده شده است و در آنها از طبیعت الهام گرفته شده است، عنوان کرد: اصولا من شاعری هستم که با طبیعت صحبت‌ می‌کنم،‌ به همین دلیل اغلب شعرهایم از طبیعت الهام گرفته است.

وی افزود: من با طبیعت و با فصل‌ها گفتگوی دائمی دارم و سعی می‌کنم زندگی‌ام سرشار از نوشته‌هایم باشد، شعرهای من زیست خودم است و از هیچ شاعری الهام نگرفته‌ام، ولی تاکید دارم آنها بیشتر آن چیزی است که خودم زندگی کردم.

من مضامین اجتماعی و زنانه را در قالب طبیعت بیان کرده‌ام. شعر من شعر زنانه است از شرایط و محدودیت‌های زنان در شرایط اجتماع امروز سخن گفته‌ام با این همه من به بیژه نجدی هم علاقه زیادی دارم و فکر می‌کنم نگاه من به طبیعت متاثر از نگاه نجدی است،‌ نه اینکه با چشم او ببینم،‌ اما شعرهای نجدی در نگاه من  تاثیرقابل توجهی داشته است.

خراسانیان همچنین گفت: قالب شعر من آزاد است و پیش از این نیز مجموعه شعری به‌نام "شب سلطنت پاییز" را از نشر نزدیک‌تر منتشر کرده‌ام که در آن نیز در همین قالب تجربه‌های تازه‌ای را داشته‌ام

دفتر شعر"بال پر باش نه قفس" را نشر سیب سرخ در 68 صفحه با قیمت 14 هزار تومان منتشر کرده است.