به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی نگارگری آیات با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به صورت زنده از شبکه استانی گلستان پخش شد و با نظر بهمن شریفی، حبیب‌الله سوخته‌سرایی و امیرحسین آقامیری؛ هیات داوران جشنواره در بخش‌های نگارگری، طراحی سنتی و نماز به شرح ذیل معرفی شدند.

با اعلام محمدرضا عباسپور دبیر هنری جشنواره؛ در بخش نگارگری الهام بیک‌زاده و سمیه رشیدی هر دو از استان خراسان رضوی به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند و در این بخش جایزه رتبه سوم به زهرا دوستی از استان قزوین رسید.

همچنین با نظر هیات داوران در این بخش از ژیلا شیری از استان تهران و فهیمه رستمی و رضوان عرب هر دو از استان گلستان تقدیر به عمل آمد.

در بخش طراحی سنتی نیز به ترتیب منا سادات میرمحمدی از البرز، پرنیا مدرسی از تهران و نسترن چهاریاری از کردستان به ترتیب رتبه اول تا سوم  را کسب کردند.

همچنین در این بخش نیز با نظر داوران از آرش مرآتی از البرز، فریده اشرفی از تهران، صدیقه کاغذلو از گلستان و مهدی ظهرابی از استان فارس تقدیر شد.

در بخش ویژه نماز نیز جایزه اثر برگزیده به صورت مشترک به میثم نیلی از استان اصفهان و لیلا علیخانی از استان البرز تعلق گرفت و از علی قلی‌پور از استان گلستان تقدیر شد.

یادآوری می‌شود آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی نگارگری آیات به صورت زنده تلویزیونی از شبکه استانی گلستان  در ساعت 22 روز پنج‌شنبه 23 مردادماه برگزار و پخش شد.