به گزارش هنرآنلاین، اولین دوره کنسرت‌های آنلاین موسیقی نواحی به مدت چهار شب و در هر شب دو اجرا از ۲۳ مرداد، ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد.

بر این اساس در شب اول، پنجشنبه (۲۳ مرداد) در قسمت اول موسیقی سیستان و بلوچستان با هنرنمایی خداداد شکل‌زهی و فاروق رحمانی و در قسمت دوم موسیقی بوشهر با اجرای حیدر سلمانی و حیدر احمدی پخش خواهد شد، و جمعه (۲۴ مرداد) نیز موسیقی کرمانشاه با هنرنمایی سیدآرش شهریاری و میلاد داول و در قسمت دوم موسیقی لرستان با اجرای احسان عبدی‌پور و بابک پیمانی پخش خواهد شد.

شنبه (۲۵ مرداد) موسیقی شرق خراسان با اجرای علی درافشان و غلام‌رسول صوفی و در قسمت دوم موسیقی خوزستان با اجرای احمد بیت‌سیاح و سعید سیاحی پخش خواهد شد.

در روز یکشنبه ۲۶ مرداد نیز موسیقی شمال خراسان با اجرای ایوب سعیدی و همچنین در قسمت دوم موسیقی آذربایجان با اجرای سونار نجاری و پانیذ ستاری پخش خواهد شد.

مجموعه کنسرت‌های آنلاین موسیقی نواحی با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری بازار بزرگ ایران و از فضای کتابخانه این مجموعه به مدت چهار شب از ۲۳ تا ۲۶ مرداد، ساعت ۲۱ از طریق اینستاگرام انجمن موسیقی ایران و همچنین هفدانگ پخش می‌شود.