به گزارش هنرآنلاین، پخش 5 فیلم تئاتر جدید در نمایش نِت از دوشنبه بیستم تا جمعه بیست و چهارم برای علاقمندان این هنر نمایشی آغاز می‌شود که جدول پخش این آثار به شرح ذیل است:

"هملت"

پخش فیلم تئاتر خارجی "هملت" (HAMLET) نوشته ویلیام شکسپیر به کارگردانی رابین لاک از دوشنبه ۲۰ مرداد ماه ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.

هملت شاهزاده دانمارک، پی می‌برد که عمویش کلادیوس برای رسیدن به تخت سلطنت پدرش را به قتل می‌رساند و برای انتقامش نقشه‌ای می‌کشد. در نمایش ۱ ساعت و ۴۷ دقیقه‌ای "هملت" بندیکت کامبربچ، کیران هایندز، شان بروک و ……. به ایفای نقش‌ می‌پردازند.

"زیر گل دسته‌ها"

پخش فیلم تئاتر "زیر گل دسته‌ها" نوشته و کار سید حسین طاهری راد از سه‌شنبه ۲۱ مرداد ماه ساعت ۱۸ آغاز می‌شود. این اثر روایتی عاشقانه مذهبی دارد. در این نمایش عباس ملازینالی، فاطمه توانگر و محمد جباری به ایفای نقش می‌پردازند.

"رویای نیمه شب تابستان"

پخش فیلم تئاتر خارجی "رویای نیمه شب تابستان" (A Midsummer Night’s Dream) از چهارشنبه ۲۲ مرداد ساعت ۱۸ آغاز می‌شود. این اثر نوشته ویلیام شکسپیر و کار دومینیک درومگوله است. در "رویای نیمه شب تابستان" یک جنگل طلسم شده جای یک دادگاه ناعادلانه را می‌گیرد. در آتن، سرپیچی دختری از ازدواج اجباری، باعث می‌شود که دختر به همراه معشوقش مجبور به فرار و پناه بردن به اعماق جنگل شود. این دو نیز توسط دو جوان دیگر که براساس قانون باید با آنها ازدواج می‌کردند، دنبال می‌شوند. در جنگل گروهی از بازیگران تازه‌کار به بازآفرینی یک نمایش‌نامه مشغول می‌شوند، در حالی‌که پادشاه پریان به روش‌های مختلف آنها را فریب می‌دهد. جنی خبیث با استفاده از شیره‌ یک گل جادویی مسیر عشق را تغییر می‌دهد و باعث می‌شود که ملکه پریان عاشق یک الاغ شود؛ در انتهای این نمایش، ملکه و پادشاه پریان آشتی کرده؛ عشاق، معشوق خود را یافته و به شهر باز می‌گردند و نمایش با یک صحنه رویایی مراسم جشن عروسی به پایان می‌رسد.

"بازگشت مردگان"

پخش فیلم تئاتر  "بازگشت مردگان" پنجشنبه ۲۳ مرداد ماه ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد. نویسنده و کارگردان این اثر شادی اسدپور است. "بازگشت مردگان" جهانی پر از ترس، گناه، جنون و مرگ و انسان‌هایی پست و دزد و دغل کار است که سرگشته به دنبال راه نجات هستند غافل از اینکه نجات دهنده… در فیلم تئاتر "بازگشت مردگان" الناز حمیدی، مرضیه پیمان، ‌مهسا میرکاظمی، ابوالفضل نریمانی، کیمیا مرادی رفیق، عرفان شکوهی فر، سعید سخندانی، محمد رخشان فر، سامان اصغری، مونا مطیعی تهرانی وندا زرئی، نگین محسنی، مهسا میرکاظمی، ابوالفضل نریمانی، کیمیا مرادی رفیق، محمد اسمعیلی، پارسا پویا ارجمند، میلاد فدوی صامتی، علیرضا دهنوی و هلیا عطایی به ایفای نقش می‌پردازند.

"عشق به دیکتاتورها کمک نمی‌کند"

پخش فیلم تئاتر "عشق به دیکتاتورها کمک نمی‌کند" از جمعه ۲۴ مرداد ماه ساعت ۱۸ آغاز می‌شود. نویسنده این فیلم تئاتر آرام محضری و کارگردان آن هانی صالحی است. در "عشق به دیکتاتور ها کمک نمی‌کند" گروهی آزادی‌خواه قصد تغییر نظام کشورشان را دارند. رهبر آنها مردی جوان است که در گذشته شیفته دختری بوده... سوال اینجاست که آیا عشق و قدرت می‌توانند راهی برای رستگاری انسان باشند؟ در این اثر سیاوش قاسمی، رسول قادری، مریم ورچندی، یلدا احمدیانو هانی صالحی و  زنده یاد کاظم افرندنیا به ایفای نقش می‌پردازند.