سرویس فرهنگ وادبیات هنرآنلاین: آناهیتا غنی‌زاده مدرس نمایش خلاق و کارگردان تئاتر، با این توضیح که کتاب "فعالیت‌های خلاقه برای خردسالان" نوشته مری میسکی را در دست ترجمه دارد به هنرآنلاین گفت: "بار آوری خلاقیت و زیبایی‌شناسی در کودکان"، "برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی فعالیت‌های خلاقه"، "هنر  و پرورش خردسالان" و "برنامه هنری اوایل خردسالی" عناوین چهار بخش این اثر علمی و پژوهشی محسوب می‌شود.

او این کتاب را ترکیبی از هنرهای مختلف به ویژه نمایش و برنامه‌های درسی خردسالان دانست که پایه‌های نظری را برای صدها فعالیت هنری و آموزشی ارائه می‌دهد و افزود: کتابی که می‌تواند مورد استفاده مربیان و والدین برای انگیزه خلاقیت کودکان باشد و هم‌چنین هر خواننده‌ای در هر سنی خلاقیت خود را در بوته آزمایش قرار دهد.

غنی‌زاده کتاب "فعالیت‌های خلاقه برای خردسالان" را تلاشی برای ترویج فناوری‌های نوین ارتباطی در آموزش و پرورش خلاقیت به خردسالان و کودکان دانست و ادامه داد: بخش ویژه‌ای در پایان هر فصل است که با ارائه تمرین از مخاطب دعوت می‌کند تا خود را بر مبنای آنچه که خوانده ارزیابی و آزمایش کند. هم‌چنین معرفی وب‌سایت‌های دارد که می‌تواند برای فعالان این حوزه راه‌گشا باشد. 

به گفته او، مفهوم خلاقیت، ترویج آن، هنر و رشد اجتماعی و حسی، فعالیت‌های سه بعدی، علم خلاقه، جایگاه آیین‌ها در برنامه‌های آموزشی، معیارهای گزینش تجهیزات نمایشی برای خردسالان، مهارت‌های خام و پردازش شده حرکتی و مواد بازیافتی از جمله فصل‌های این اثر 600 صفحه‌ای محسوب می‌شود.