به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی فارس، مرتضی سیف‌زاده در آئین رونمایی از پوستر جشنواره "خانه دوست کجاست" گفت: پرداختن به مسائل فرهنگی یکی از وظایف سازمان نظام مهندسی از دغدغه‌های بزرگترین این تشکیلات به عنوان بزرگترین سازمان غیردولتی کشور است.

سیف‌زاده این اقدام را یکی از حرکت‌های فرهنگی این سازمان دانست و تاکید کرد که مهندسان و دانشجویان رشته‌های مهندسی، فعالان فرهنگی و هنری و اصحاب رسانه امکان حضور در این جشنواره را خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس نیز درباره این جشنواره گفت: این جشنواره در 2 بخش اسکیس و عکاسی برگزار می‌شود و امکانی برای حضور تمام علاقه‌مندان و فعالان در عرصه‌های طراحی و عکاسی در آن فراهم است.

سید امیرپیروز مرعشی با یادآوری اینکه اسکیس، یک نوع طراحی با دست در معماری است، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند از اول شهریور آثار خود در بخش عکس را از طریق پست الکترونیکی pr@fceo.ir و khanedoost۹۹@yahoo.com ارسال کرده و آثار تولید شده در بخش اسکیس را با مراجعه به دبیرخانه جشنواره واقع در شیراز، بولوار ستارخان، انتهای ۱۲ متری نمازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس تحویل دهند.

دبیر جشنواره "خانه دوست کجاست"، گفت: عکاسان و خبرنگاران و دیگر علاقه‌مندان می‌توانند در بخش عکس و دانشجویان رشته‌های معماری و طراحی نیز می‌توانند در بخش اسکیس مشارکت کرده و آثار خود را ارسال کنند.

مرعشی خاطرنشان کرد: علاقمندان شرکت در این جشنواره می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را با مراجعه به سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس به نشانی fceo.ir کسب کنند.