به گزارش  هنرآنلاین، "زعفران" صبح روز جمعه 17 مرداد به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت اهالی رسانه علاوه بر گفت‌وگوهایی با خبرنگاران رسانه‌های مختلف در قالب میان‌برنامه، میزبان سودابه حسنی دخت گوینده خبر و حمیده عباسعلی؛ بانوی پرافتخار و کاراته‌کار  المپیکی خواهد بود.

بخش ویژه "جشنواره تعاملی زعفران" نیز که به تولید محتوا در حوزه های مختلف تصویری، نویسندگی، بازیگری و ...  از سوی بینندگان اختصاص دارد در جدول پخش این برنامه قرار دارد تا در آینده ای نزدیک به محمل و فرصت کارآفرینی برای استعدادهای جوان تبدیل شود.

در ویژه‌برنامه  "زعفران" هم که شنبه 18 خرداد روی آنتن می‌رود، در فضایی با نشاط با حضور مهمانان مختلف عیدانه زعفران تقدیم مخاطبان خواهد شد. حجت‌الاسلام محمد شیخ‌الاسلامی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی  تهران نیز پیرامون عید غدیر در این برنامه به بیان توضیحاتی خواهد پرداخت.

اجرای این برنامه برعهده الهه پرسون است، افشین لیاقت به عنوان کارگردان و محمد سلوکی به عنوان تهیه‌کننده مدیریت تیم "زعفران" را برعهده دارند.

"زعفران" برنامه‌ای از گروه  اجتماعی فرهنگی شبکه دو است که روزهای جمعه  ساعت ۱۰ صبح پخش می‌شود و قرار است به پرورش استعدادها و مهارت‌های علاقه‌مندان تولیدمحتوا در حوزه‌های فرهنگ و هنر بپردازد و در قالب "جشنواره تعاملی زعفران" از علاقه‌مندان دعوت می‌کند تا در مرحله اول خود را برای دست‌اندرکاران برنامه معرفی کنند و در مراحل آتی و با کمک دبیران و داوران هر بخش به تولیدمحتوا بپردازند. ویدئوهای تولیدشده نیز در برنامه‌های آینده از "زعفران" نمایش داده می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این برنامه و جشنواره تعاملی می‌توانید به صفحه zaferantv مراجعه کنید.