به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد سالامی استان کرمان، سمیرا صفاری، مدرس دانشگاه و نمایشگاه‌گردان این نمایشگاه، معرفی دیدگاه‌ها و چشم‌اندازهای متفاوت در تصویرگری و نقاشی، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت هنرمندان سراسر کشور، همچنین ارتباط و آشنایی بیشتر متقاضیان (سفارش‌دهندگان) با این رشته‌های هنری را از جمله اهداف این رویداد بیان کرد و گفت: ارتقاء سطح کیفی این هنر مدنظر ما بوده است.

وی افزود: از میان بیش از 600 اثر دریافت شده طی دوره فراخوان، 23 اثر توسط هیئت داوران انتخاب و به نمایشگاه راه یافته‌اند. در این راستا موضوع و تکنیک آثار در این نمایشگاه‌ها آزاد بوده و محدودیتی در سبک و اجرای آن‌ها و سن شرکت‌کنندگان وجود نداشته است. زیبایی، خلاقیت و نوآوری، مفهوم‌رسانی و نیز اصالت اثر از ملاک‌های مهم انتخاب بود.

صفاری گفت: این نمایشگاه‌ها توسط گروه هنری "رسم" و با نمایشگاه‌گردانی سمیرا صفاری و زینب‌السادات حسینی‌نسب برگزار می‌شود. کلیه داوران این سه رویداد مدرسین و طراحان گرافیک در سطح کشور بوده و عبارتند از سارا خبیر، طیبه پورمیرزایی، زینب‌السادات حسینی، مسعود صفرنیا، بهداد شریفی مطلق ‌نسب هستند. همچنین یونس دهقانی و سمیرا صفاری از اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران هستند.

هنرمندان شرکت‌کننده در این رویداد، مهلاالسادات طاهرالدینی، سهیلا احمدی، مهدی سجاد، فریده امیدوار، نگین رحمانی، پرستو رحمانی، محمدعلی علی‌مددی، فاطمه کارگر، فائزه کارگر، فاطمه ابراهیم‌زاده، آسیه فرهادی، سارا بختیاری، طیبه پورمیرزایی، زینب سادات حسینی نسب، راضیه روشنی دیز، مریم ساعی، علی عسکری، سمیرا صفاری، فاطمه امینی و شرمین اروجی گیوی هستند که اثرشان طی این رویداد به نمایش گذاشته می‌شود.

علاقمندان برای بازدید می‌توانند تا تاریخ 16 مرداد ماه از ساعت 18 تا 20:30 به گالری هومهر کرمان مراجعه و از آثار ارائه شده دیدن کنند ضمن اینکه امکان خرید آثار نیز وجود دارد.