به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، نمایشگاه نقاشی "بر روی ماسک‌ها" با هدف فرهنگ‌سازی سلامت اجتماعی توسط کودکان در فضای مجازی  انتشار یافت.

ایده و گردآوری این آثار با توجه به لزوم ماسک زدن در مواجهه با همه‌گیری بیماری کرونا از سمیه منجم گرافیست مقیم شهرستان لاهیجان است.

وی هدف از این کار هنری را لزوم ماسک زدن تحت شرایط خاصی که در آن هستیم دانست و گفت: با توجه به همه‌گیر شدن مجدد ویروس کرونا و لزوم زدن ماسک در این روزها برای حفظ سلامتی خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، در صدد برآمدیم به واسطه هنر کودکان، در جهت فرهنگ‌سازی این مهم اقدام به برپایی نمایشگاه مجازی با عنوان "حافظ سلامتی" نماییم.

این نمایشگاه مجازی مجموعه‌ای از 19 نقاشی کودکان بر روی ماسک‌های‌شان با شعار "من ماسک می‌زنم" است. اسامی این کودکان عبارت است از: وندا مهدیان‌فر، محنا، روجا ذوالقدر، سونیا فکری، سائلی یاسری، نازنین ترابی، صبا بخشوده، فریما شهبازی، رها یوسف‌زاده، طاها شمس نجاتی، یسنا رضائی، امیرصدرا حلاجیان، محمدامین شهبازی، مهنیا مسچیان، ساینا برزگر، فاطمه زهرا متین‌فر، رونیا رضایی، یلدا فرخ روز و هلیا دهقان.

جهت مشاهده نمایشگاه می‌توانید به آدرس تلگرام lahijan_farhang_honar@ و اینستاگرام به نشانی http://www.instagram.com/bareshfarhangi_lahijan/ مراجعه کنید.