به گزارش هنرآنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی عصر روز دوشنبه 6 مردادماه با هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین با ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی و هنری استان، از عملکرد اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به ویژه در ایام کرونا تقدیر کرد.

جمالی‌پور با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان در پیشگیری و مبارزه با کرونا گفت: مجموعه هنرمندان، خبرنگاران و اصحاب فرهنگ قزوین در بحران کرونا عملکرد قابل قبولی داشتند که شایسته تقدیر است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: دولت در استان براساس ظرفیت‌های موجود و در حد توان خود از اقشار آسیب‌دیده حوزه فرهنگ و رسانه با اختصاص تسهیلات فرهنگی حمایت خواهد کرد. 

وی افزود: مهمترین مشکلات استان قزوین در حوزه فرهنگ، در امور زیربنایی و زیرساخت‌ها است و اهالی فرهنگ و هنر و مردم استان از داشتن زیرساخت‌هایی چون کتابخانه مرکزی، تالار مرکزی فرهنگ و هنر، پردیس سینمایی، موزه و نگارخانه محروم‌اند که برای این منظور برنامه‌ریزی‌های بلند مدتی صورت گرفته و نیازمند کمک متولیان فرهنگی به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم.

جمالی‌پور با دعوت از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سفر به استان قزوین برای انجام همکاری‌های مشترک اعلام آمادگی کرد.