سرویس موسیقی هنرآنلاین: هومن نامداری تا چند سال گذشته عمده فعالیت‌هایش با احسان خواجه‌امیری بود و تا حدود دو سال پیش با این خواننده نام‌آشنا همکاری داشت، اما به یکباره و به دلایلی نامشخص همکاری‌های این دو هنرمند پایان یافت و آن‌ها حتی در این مدت پاسخ مشخصی به چرایی پایان همکاری خود ندادند.

همچنین در چند ماه گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر همکاری مجدد خواجه‌امیری با این نوازنده و تنظیم‌کننده به گوش می‌رسید تا این که نامداری حدود دو هفته گذشته به کانادا مهاجرت کرد و به تمام این شایعات پایان داد.

تنظیم‌کننده آلبوم "عاشقانه‌ها" قبل از رفتن گفت: از اسفندماه سال گذشته صحبت‌هایی با خواجه‌امیری برای شروع همکاری مجدد با این خواننده را داشتیم و قرار بود قطعه‌ای را برای تیتراژ یک سریال تلویزیونی نیز آماده کنیم.

نامداری همچنین در مورد پایان همکاری با خواجه‌امیری و شروع مجدد همکاری با او پس از وقفه‌ای دو ساله گفت: من و احسان خواجه‌امیری به این وقفه احتیاج داشتیم و در آن زمان پیک کاری هر دو ما به واسطه اجراهای زنده خواجه‌امیری و همچنین آلبوم و تک آهنگ‌های ایشان بود. این وقفه برای هر دو ما مؤثر بود و انشاالله همکاری‌های آینده ماندگارتر خواهد شد.

نامداری کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و در 1389 در سریال "آسمان همیشه ابری نیست" به کارگردانی سعید عالم‌زاده به عنوان نوازنده فعالیت داشت که تجربه خوبی برای او محسوب می‌شد. او در 1390 در سریال "مختارنامه" به عنوان نوازنده فعالیت داشت و توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. او در  1395 نیز با سریال "پریا" همکاری کرد.

با این که نامداری را بیشتر به عنوان نوازنده می‌شناسیم، اما او به‌عنوان آهنگساز نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. فیلم "افسانه سرزمین گوهران" و سریال "در مسیر زاینده‌رود" از مهم‌ترین آثار او در حرفه‌ آهنگسازی هستند.