به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، این جشنواره با عنوان "هنر عکاسی" و در موضوعات آزاد رنگی و آزاد تک رنگ در کشور کرواسی فراخوان داد که آثار تعدادی از عکاسان  ایرانی از جمله عابد میرمعصومی از عکاسان استان سمنان نیز در این جشنواره پذیرفته شد. 

بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس هنر کرواسی در شهر کوکلجیکا کرواسی در دو بخش رنگی و سیاه سفید برگزار شد و ۲۴۸ عکس از ۱۲ کشور اتریش، بوسنی هرزگوین، مونته نگرو، کرواسی، هند، ایران، ایتالیا، مقدونیه، اسلوونی، آلمان، صربستان و موریتانی برگزیده این جشنواره شدند.

آثار منتخب جشنواره بین‌المللی عکس هنر کرواسی در نمایشگاهی در شهر کوکلجیکا کرواسی به نمایش در آمده است.

 عکس ارسالی این هنرمند عکاس مربوط به کارگر شاغل در معادن شهرستان دامغان بوده است.

آثار این عکاس پیش‌تر نیز در نمایشگاه‌های بین‌المللی از جمله کشورهای ترکیه و یونان و در نمایشگاه‌های داخلی در نگارخانه موزه سعدآباد، نگارخانه نیاوران و نگارخانه‌های استان سمنان نیز به نمایش در آمده است. 

میرمعصومی متولد آذرماه 1366 از سمنان است و از فعالیت‌های دیگر وی می‌توان به عنوان داوری بخش عکس جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان و دبیر عکس سوگواره بین‌المللی مهر محرم اشاره کرد. آثار وی در جشنواره‌های مختلف از جمله عکس جوان، شهریاران، نگاهی به پنجره، فجر، عکس‌های برتر سال 98، سرو سفید نیز به نمایش در آمده است.