به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، شهرام فرجی ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به نام‌گذاری سال 99 با عنوان "جهش تولید" توسط مقام معظم رهبری و به منظور رسیدن به این هدف سامانه نگارخانه به آدرس الکترونیکی https://negarkhanenet.ir/ تهیه و راه‌اندازی شده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه سامانه نگارخانه کاربر محور است گفت: در این سامانه هنرمندان، خود، آثارشان را ارائه می‌کنند و همه خدمات خویش را به کاربرانشان به صورت رایگان انجام می‌دهند.

فرجی ادامه داد: در سامانه نگارخانه تلاش شده همه نیازهای هنری جامعه در 12 دسته اصلی و 170 زیردسته تخصصی در 31 استان به تفکیک شهر برطرف شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به اینکه این سامانه هم‌زمان به 11 زبان زنده دنیا ترجمه و منتشر می‌شود گفت: همه کاربران سامانه نگارخانه تا 75 درصد تخفیف برای مصرف اینترنت خود بهره‌مند می‌شوند.

شایان ذکر است در این سامانه، علاقه‌مندان و خریداران آثار هنری در هر نقطه از کشور و جهان که باشند مستقیماً با خود هنرمند تماس برقرار و اثر مورد نظر خود را خریداری می‌کنند.