سرویس موسیقی هنرآنلاین: "ای شب" جدیدترین آلبوم پوریا اخواص خواننده موسیقی سنتی چهارشنبه 25 تیر توسط نشر و پخش جوان منتشر شد.

"ای شب" را سید امیر طاهری آهنگساز کرده و در آن از اشعار حسین منزوی، نیما یوشیج، محمد پیشوایی و... در این اثر استفاده شده است.

مهدی حقیقی نوازنده تار، تارباس، پویان منصوری نوازنده بندیر، تار و دمام، سید امیر طاهری نوازنده سه تار، سینا نصرتی نوازنده سه تار، محمدرضا پوستی نوازنده عود، نیما جوزی نوازنده نی، مهبد نبوی نوازنده کمانچه و کمانچه آلتو، ماکان خوی نژاد نوازنده ویولنسل، سینا کریمی نوازنده کنترباس، امیر محمود صفرپور نوازنده تمبک، ساسان بخشی صداربردار – میکس و مستر، محمدرضا پوستی و مهدی حقیقی ناظران ضبط، میلاد نواربافی مترجم، معین هاشمی‌نسب عکاس، وحید محمدی طراح کاور، آیسان حقیقت طراح گرافیک اعضای گروه اجرایی این آلبوم را که در استودیو کنگان پارسه (کرگدن) و آبی رود ضبط شده، تشکیل می‌دهند.

اخواص این روزها در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و به آموزش آنلاین آواز مشغول است. او آموزش آواز ایرانی را در آکادمی ریتمیکا انجام می‌دهد که به صورت بین المللی نیز مشغول فعالیت است و از تمامی ژانرهای موسیقی نیز در مبحث آموزش بهره می‌برد.

این خواننده همچنین چندی پیش قطعه‌ "حوالی بی‌من" را منتشر کرد که به گفته او قرار است به زودی در قالب پلتفرم‌های جهانی پخش شود.