به گزارش هنرآنلاین براساس خبر رسیده، در معرفی "شیروانی قرمز" که در نشر ریرا عرضه شده، آمده است: "شیروانی قرمز" داستانی بلند است که در چهار بخش نگارش شده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: "کاغذ و تو مشتت نگه دار. بشین عقب. تو لالی، من راننده آژانس.

وقتی سکوت و حیرانی او را دید اضافه کرد: من شبانم، تو میش. من میرم، تو میایی، من می‌گم، تو گوش می‌کنی. ها؟

منتظر تایید، از آینه به او نگاه می‌کند. نگاه‌شان که تلاقی می‌کند، آب دهانش را قورت می‌دهد و بی‌کلام با سرعت چند بار سر را به تایید تکان می‌دهد.

شبان اضافه می‌کند: کاغذ و به من نشون دادی تا برسونمت.

کاغذ نشانی را در مشت می‌فشارد.... سند گنگی و لالی.

همه چیز درست چیده شده بود. شبان چالاک راس ساعت، او را از جای قرار سوار کرده بود.تا رسیدن به ایستگاه پمپ بنزین بین راه و سوار شدن به مینی‌بوس که چراغ‌های کم‌سویی داشت، دیگر کلامی رد و بدل نشد. پشت فرمان مینی‌بوس، شبانی سیه‌چرده منتظرنشسته بود. به سلام بی‌صدای او، پاسخ نامحسوسی با

همچنین در بخشی از مقدمه کتاب "یخبندان آفتابی" که در نشر یاد شده راهی بازار شده است، می‌خوانیم: این مجموعه داستان، حکایت راه است و حرکت. گاه حرکت جسمانیست، گاه سفر به خاطرات و گذشته است یا گذر به فضایی به موازات همان اتفاق. حرکت ما هرگز متوقف نمی‌شود نه در ذهن و مکان، نه در زمان و روح. سوار بر قطار و اتوبوس و مرکب خیال یا پیاده، همواره جهانی جدید خلق می کنیم، مجزا از جهان بیرون.

این بازی ذهن و زمان و مکان، برایم جذابیتی باورنکردنی دارد، این مجموعه داستان تلاشی‌ست برای تقسیم این شادی با تمام کسانی که خودآگاه و ناخودآگاه به این سفر تن می‌دهند.

آرمی‌تیس شفیعی دکترای خود را از مدرسه عالی مطالعات علوم انسانی دریافت کرده است. او در عرصه هنر نیز فعال است.