به گزارش هنرآنلاین، تهیه‌کننده فیلم" ایستگاه سلام" از پایان مراحل تولید و ارزیابی این فیلم که شامل ساخت آنونس و مراحل صداگذاری است، خبر داد.

سعید مرادی در خصوص این فیلم که با همکاری راه آهن جمهوری اسلامی ایران و در خصوص کرامات امام رضا (ع) ساخته شده است، در رابطه با سیر داستانی این فیلم اظهار کرد: این فیلم در رابطه با یک معجزه و تقابل بین شک و تردید است. تردید و شکی جدی نسبت به محبت اهل بیت و مواجهه یک خانواده ارمنی با موضوع معجره و کرامات حضرت رضا (ع) است.

وی افزود: در سیر داستان به دلیل شبهاتی که بین خانواده ارمنی ایجاد شده است، دختر خانواده مانیا تصمیم می‌گیرد برای برطرف شدن این شبهه به یک سفر ریلی به سوی مشهد حرکت کند و در طی این سفر ریلی به تمامی شبهات دوران زندگی خود که از چهار سالگی تاکنون ادامه داشته پاسخ روشنی داده می‌شود.

مرادی با اشاره به اینکه فیلم"ایستگاه سلام" در مراحل پایانی خود است، بیان کرد: زمان پخش این فیلم از صدا و سیما هنوز به صورت قطعی مشخص نشده با این حال فیلم ما برای بازبینی و ارزیابی به سازمان صدا و سیما تحویل شده و تا دو هفته آینده فیلم آماده پخش خواهد شد تا در شورای کنداکتور برای زمان پخش آن تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: البته با توجه به موضوع و سیر داستانی که پیش‌تر به آن اشاره شد گمان بنده این است که این فیلم از شبکه یک سیما در ایام شهادت امام رضا (ع) پخش شود.

این فیلم به تهیه‌کنندگی سعید مرادی و کارگردانی سامان مراد حسینی با ساختاری نمایشی و محوریت دینی، با حضور بازیگرانی همچون:  فریبا جدی‌کار، سیامک اطلسی، نیلوفر شهیدی، فرخنده فرمانی‌زاده، لیدا عباسی، امیرکرمی، جعفر طریقتی، پوریا رضایی و نیز نویسندگی محسن جسور تولید شده است.