سرویس تجسمی هنرآنلاین: پیاده‌روی‌های عکاسی در باغ‌های Daoulas Abbey رویدادی است که در جریان آن آثاری از هنرمندان مختلف در مسیر پیاده‌روی گردشگران قرار می‌گیرد تا آنها در فضای باز و در حال زندگی روزمره خود به تماشای آثار هنری بپردازند. این بار در این نمایشگاه عکس‌هایی از بابک کاظمی و لورا پناک به نمایش درآمده است که هر دو داستان‌های عاشقانه‌ای را نشان می‌دهند که ساده اما گاه ناامیدکننده هستند.

بابک کاظمی با مجموعه عکس "پرواز شیرین و فرهاد" مثلث افسانه، تراژدی و عاشقانه را بازخوانی می‌کند. او در این مجموعه دیدگاهی مدرن به یکی از بزرگ‌ترین متون کلاسیک فرهنگ فارسی، "شیرین و فرهاد" اثر نظامی گنجوی را ارائه می‌دهد.

بابک کاظمی متولد ۱۳۶۲ در اهواز است و در آثار او بیشتر مضامین سیاسی و اجتماعی مطرح است. آثار او در مجموعه‌های مختلف حضور دارد و معمولا موضوعاتی مانند جنگ بین ایران و عراق و تأثیر تولید نفت در منطقه زادگاه او را نشان می‌دهد. از مهم‌ترین دوره‌های عکس این هنرمند می‌شود به "بسته پیشنهادی گروه پنج به اضافه یک"، "آلیس در سرزمین پارسی"، "هدیه کشور دوست و همسایه"، "ترشی ایرانی" و "خروج خسرو و شیرین" اشاره کرد.

همچنین آثاری از لورا پاناک در این مجموعه به نمایش درآمده است که از طریق 14 پرتره، با روشی شاعرانه به بیان احساسات افراد درباره مسئله "برگزیت" و جدایی کشور انگلستان از اتحادیه اروپا می‌پردازد. او جدایی میان زوج‌های جوان را به عنوان تمثیلی از این موضوع در نظر گرفته است.

لورا پاناک عکاس مستند و نقاش پرتره است که در لندن زندگی می‌کند. او جوایز متعددی از جمله مقام اول در جوایز عکس جهانی مطبوعات در سال 2010 ، جایزه ویک اودن از انجمن سلطنتی عکاسی در سال 2012 و جایزه کار جدید جان کوبال در سال 2014 دریافت کرده است.

این نمایشگاه تا اول نوامبر 2020 (11 آبان 99) ادامه دارد.