به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستادخبری دومین جایزه جمالزاده، دبیر اجرایی دومین دوره جایزه جمالزاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اوج‌گیری دوباره آن در این روزها، مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه جمالزاده هم‌زمان با "روز قلم" به صورت مجازی برگزار و به صورت زنده پخش می‌شود.

محمد معماریان افزود: در این مراسم قدرت‌اله نوروزی شهردار اصفهان، محمد عیدی معاون فرهنگی شهردار اصفهان و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و مجید قیصری دبیر ادبی جایزه جمالزاده به ایراد سخن می‌پردازند.

او ادامه داد: اعلام اسامی برندگان نهایی این دوره جایزه طبق روال مورد انتظار از بخش‌های اصلی برنامه است که با توجه به عدم حضور برگزیدگان در مراسم، پس از پایان جشنواره جوایز نقدی به همراه تندیس و لوح افتخار از سوی دبیرخانه جشنواره برای آن‌ها ارسال می‌شود.

دبیر اجرایی دومین دوره جایزه جمالزاده به انتشار نشریه و مجموعه آثار برگزیده این دوره از جشنواره پس از پایان برگزاری، اشاره کرد و نوید اعلام فراخوان دوره سوم جایزه در سال جاری را داد.

او گفت: عموم علاقه‌مندان می‌توانند، مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه جمالزاده را در صفحات مجازی jamalzadehaward و صفحه آپارات https://www.aparat.com/jamalzadehaward و vcci.ir و isfahanfarhang دنبال کنند.