به گزارش هنرآنلاین به نقل از دبیرخانه جشنواره "شعر دانشجویی"، از آن‌جا که شرایط شیوع ویروس کرونا، به لغو محفل‌های شاعرانه نخستین جشنواره ملی شعر دانشجویی طی ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت در دانشگاه‌های استانه‌های مختلف منجر شد، آیین پایانی آن نیز با توجه به تداوم شرایط خاص و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به‌صورت برخط (آنلاین) برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان از ساعت ۱۱ تا ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۰ تیرماه جاری با مراجعه به پایگاه اینترنتی ایونتا، پایگاه اینترنتی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و صفحه اینستاگرام ایسنا، به‌صورت مجازی می‌توانند در این مراسم حضور یابند.

در این نشست، عبدالجبار کاکایی، اسماعیل امینی و سعید بیابانکی درباره "شعر دانشجویی" صحبت می‌کنند و معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و دبیر علمی جشنواره نیز در سخنان کوتاهی، از اهداف شکل‌گیری و برنامه‌های آتی آن سخن خواهند گفت.

شعرخوانی از دیگر بخش‌های این مراسم است که با بخش‌های تصویری دیگری نیز همراه خواهد شد.

علاقه‌مندان از طریق نشانی‌های زیر می‌توانند شاهد پخش زنده این مراسم باشند:

www.eventta.ir

www.jdfarhangi.ir

instagram: @isna.news

نخستین دوره جشنواره ملی شعر دانشجویی از ۲۷ شهریورماه سال ۱۳۹۸ به‌طور رسمی فعال شد و طی رویدادهای آن، دانشگاه‌های شهید بهشتی تهران، دانشگاه زنجان، دانشگاه علامه طباطبایی تهران، دانشگاه گرگان و دانشگاه الزهرا (س) تهران میزبان برگزاری محفل‌های شاعرانه این جشنواره بودند.

کلیه مراحل ثبت نام، شرکت و داوری جشنواره ملی شعر دانشجویی نیز که هر ساله به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، به‌صورت الکترونیکی و از طریق پایگاه اینترنتی ایونتا انجام شد.