سرویس موسیقی هنرآنلاین: امیرحسین سمیعی مدیر موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که به تازگی به این سمت منصوب شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره جدیدترین فعالیت‌های این سازمان گفت: امسال سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای بهمن از یک ارکستر بزرگ رونمایی خواهد کرد. اگر کارها خوب پیش برود این کار قبل از ماه‌های محرم و صفر انجام می‌شود، در غیر این صورت قطعاً پس از این ماه‌ها ارکستر بزرگ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را رونمایی خواهیم کرد.

وی با اشاره به این که هنوز رهبر این ارکستر مشخص نشده است، در رابطه با نوازنده‌های ارکستر عنوان کرد: می‌خواهیم فراخوان بدهیم و نوازندگان جدید جذب کنیم، ضمن این که از استادان خبره نیز استفاده می‌کنیم.

مدیر موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره دیگر برنامه‌های این سازمان در حوزه موسیقی اظهار داشت: یک طیف از آلبوم‌هایی که قرار است منتشر شود متعلق به زمان قبل از حضور من است. آلبوم "هفت میدان" را داریم که بر مبنای آثار زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر تولید شده و در دهه فجر رونمایی می‌شود. این آلبوم درباره میدان‌های بزرگ تهران و تاریخچه فرهنگی آن‌ها است.

سمیعی در پایان بیان کرد: یک آلبوم هم برای ماه محرم داریم که آوازخوانی است. تعدادی از خوانندگان موسیقی‌ ایرانی در آلبوم حضور دارند و هر کدام دو قطعه شعر آیینی اجرا کرده‌اند. یک مجموعه اذان نیز داریم. درمجموع بیشتر از هشت آلبوم داریم که بعضی از آن‌ها در مرحله تولید قرار دارد و برخی دیگر مرحله پیش‌تولید را سپری می‌کنند. تولید دو پوئم سمفونی دیگر و سمفونی "گام دوم انقلاب" نیز در دستور کار سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران