سرویس تئاتر هنرآنلاین: اعظم بروجردی نویسنده و کارگردان تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های خود در این روزها گفت: طی این مدت که فعالیت‌های فرهنگی و هنری به دلیل جلوگیری از ویروس کرونا تعطیل بود نگارش سه نمایشنامه خود را به پایان رساندم.

او در ادامه افزود: "زلیخا"، "پیراهن تو" و "امیر زاغی" عنوان سه نمایشنامه‌ای است که در این مدت نوشته‌ام. "زلیخا" که همان داستان معروف است. "پیراهن تو" قصه سه پیراهنی است که یکی از آن‌ها خونین، دیگری پاره و سومی نوست. "امیر زاغی" نیز داستان یک لوتی است.

بروجردی درباره انتشار این سه اثر عنوان کرد: این سه نمایشنامه را به حوزه هنری ارائه کرده‌ام و توسط انتشارات حوزه به چاپ خواهد رسید اما زمان آن هنوز مشخص نیست.

کارگردان نمایش "پهلوان" در پاسخ به این سوال که آیا قصد اجرای نمایشی در سال جاری را دارد، اظهار کرد: در صورتی‌که بودجه‌ای به منظور اجرا پرداخت شود حتماً نمایشی را به صحنه خواهم آورد اما اکنون نمایشنامه خاصی را مدنظر ندارم.

او در ادامه اضافه کرد: به اعتقاد من در این شرایط نباید تئاتر را تعطیل کرد، چراکه مشخص نیست این وضعیت تا کی ادامه داشته باشد. باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرای نمایش‌ها ادامه داشته باشد.