سرویس سینمایی هنرآنلاین: حسین عامری کارگردان سینما و تلویزیون که آثاری چون "من و جمعه" و "شعری برای قاسم" را در کارنامه دارد، به‌تازگی تولید فیلم تلویزیونی "رؤیای سرزمین مادری" را به پایان رسانده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: حشمت در بالای تپه‌ای که چشم‌انداز روبرویش را فرشی از ابر پرکرده از مادرش می‌خواهد که با او به بالای ابرها بروند و در آنجا بازی کنند. مادر برای حشمت توضیح می‌دهد که تنها بعد از این که از این دنیا بروند می‌توانند روی ابرها بازی کنند واو همیشه آنجا منتظرش خواهد ماند. حشمت بعد از سی سال دوری به زادگاهش برگشته تا آخرین روزهای عمرش را سپری کند. او که موقع فوت مادرش هم نتوانسته به دیدنش بیاید روی دیدن مادرش بر فراز ابرها را ندارد و به دنبال جلب رضایت مادرش است.

در این فیلم حسن رستمانی، زهره حمیدی، ستاره سلطانی، مهدی سادات کیایی، محمد کاوه، فاطمه پاشایی، رقیه یانسری، محمد نقابی، جواد قدمنان، حامد ملکوتی، محسن علی‌آبادی و شیدا عامری‌ به ایفای نقش می‌پردازند.

عامری در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار هنرآنلاین درباره این فیلم گفت: "رؤیای سرزمین مادری" در نوبت پخش قرار گرفته و به ‌احتمال زیاد از شبکه یک یا سه سیما پخش خواهد شد.

این کارگردان درباره سایر فعالیت‌های خود توضیح داد: در حال حاضر به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستم تا بتوانم یک فیلم سینمایی‌ بسازم. علاوه بر این یک سریال در دست دارم با عنوان "باغچه گلستان" که در 40 قسمت و در ژانر اجتماعی تولید خواهد شد.