به گزارش هنرآنلاین، از ساعت 19 امروز 28 خرداد گفت‌و شنود زنده فرشته موسوی و حمیدرضا کرمی در صفحه اینستاگرام گالری ویستا پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در آن مشارکت کنند.

این نهمین نشست زنده گویش ویستا است که گالری ویستا با محوریت "هنر امروز" در فضای اینستاگرام خود از آن میزبانی می‌کند. این نشست‌ها به صورت زنده و آنلاین با حضور هنرمندان و کارشناسان هنر برگزار می‌شود.

در هشت نشست قبلی این رویداد که با میزبانی دکتر بهنام کامرانی برگزار می‌شد، در نخستین برنامه که سوم اردیبهشت برگزار شد کامرانی با حمید سوری ذیل موضوع "آموزش و آفرینش" به تبادل نظر پرداخت. در دومین و سومین نشست او با بهرنگ صمدزادگان درباره هنر معاصر چالش‌ها و راه‌کارها، در چهارمین نشست با امیر نصری با تیتر پایان تاریخ هنر، در پنجمین گپ آنلاین با حمیدرضا ششجوانی، پژوهشگر اقتصاد هنر با موضوع "هنرمند، گالری، بازار هنر"، در ششمین نشست زنده با علیرضا لبشکا، کیوریتور و مدیر موسسه رف برلین، در هفتمین گفتگو با محمد رضا مریدی درباره "هنر معاصر ایران در متن خاورمیانه" و در هشتمین گفتگو با الهام پوریامهر به موضوع "کیوریتوریال و ارائه معاصر هنر"  به گفت‌وگو پرداختند.