سرویس تجسمی هنرآنلاین: آثاری از علیرضا فانی از سوی گالری محسن در بخش آنلاین آرت‌فر آرتیسیما با عنوان"Fondamenta" به نمایش درآمده است. علیرضا فانی عکاسی را از سال ۱۳۶۹ و در زمان تحصیل در رشته گرافیک در هنرستان فنی آغاز کرد. او از سال ۱۳۷۴ به عنوان طراح گرافیک، مدیر هنری و عکاس فریلنس فعالیت می‌کند و از سال ۱۳۸۶ بر عکاسی هنری متمرکز شد. او شیوه‌های مختلفی از عکاسی مانند فتومونتاژ، عکاسی صحنه‌پردازی شده، عکاسی معماری، پرتره و چشم‌انداز را دنبال می‌کند. آثار فانی در چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی داخلی و خارجی به نمایش درآمده است. او از سال ۱۳۹۴ اولین عکاس رسمی فوجی فیلم در ایران شد.

آرتیسیما مهم‌ترین آرت‌فِر هنرهای معاصر ایتالیا است که در شهر تورین برگزار می‌شود. این رویداد از زمان تأسیس در سال 1994، یک بازار بین‌المللی به وجود آورده است که بر روی آزمایش و تحقیق تمرکز دارد. امسال با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا بخش Fondamenta را راه‌اندازی کرده است که با روش‌های جدید برقراری ارتباط، نحوه واکنش به تحولات روز و شرایط حال حاضر را آزمایش کند.

فوندامنتا یک پروژه جمعی است که با کمک متصدیان Artissima 2020 و در هماهنگی با گالری‌های شرکت‌کننده در این رویداد شکل‌گرفته است. به گفته ایلاریا بوناکوسا، مدیر آرتیسیما، انتخاب هنرمندان برای فوندامنتا به لطف قابلیت‌های شگفت‌انگیز گالریست های پیشرو و بررسی تجربی‌ترین و خلاقانه‌ترین تحولات هنری صورت گرفته و آثار منحصربه‌فرد تولید شده توسط هنرمندان مختلف در کلیه رسانه‌ها، توانایی هنر را برای نوآوری مداوم در خود نشان می‌دهد.

Fondamenta تا 5 ژوئیه 2020 (۱۵ تیر) به صورت آنلاین در نشانی https://www.artissima.art/en/  برگزار می‌شود و حدود 200 اثر توسط گالری‌های مختلف، بر روی دیوارهای مجازی برای فروش قرارگرفته‌اند.