به گزارش هنرآنلاین، نمایش خیابانی "زندگی با طعم محبت" کاری از گروه تئاتر آوان به نویسندگی، طراحی و کارگردانی سید پویا امامی از جمعه 23 خرداد ماه تا دوشنبه 26 خرداد ماه در پهنه فرهنگ و هنر رودکی (محوطه تئاترشهر) اجرا می‌شود.

بازیگران این نمایش خیابانی ابراهیم حاج حیدری و سید پویا امامی هستند. همچنین طراحی فضا و لباس این نمایش برعهده سید پویا امامی است و محمد ماندگاری دستیار کارگردان آن است.

"زندگی با طعم محبت" با موضوع مدیریت خانواده، مهارت‌های سالم زیستن در خانواده، اقتصاد در خانواده، اخلاق در خانواده و هر آن چیزی که مربوط به خانواده برترست تولید و آماده اجرا شده است.

شیوه اجرایی این نمایش کمدی و فانتزی است که با خلق لحظاتی ناب و خلاق سعی در ایجاد موقعیت‌های کمدی و رساندن پیام و مفهوم خود را دارد.

از ویژگی های بارز این اثر می‌توان علاوه بر ایجاد موقعیت‌های طنز و سرگرم‌کننده به مشارکت بسیار بالای مردم اشاره کرد که در طول نمایش بسیار تاثیرگذار در پیشبرد قصه و نمایش هستند.

در خلاصه داستان نمایش "زندگی با طعم محبت" آمده است: پسر و پدری بدلیل نابودی زندگی گذشته خود آواره کوچه و خیابان شده‌اند و در چادر بسیار کوچکی زندگی می‌کنند. پسر که دانشجوی رشته مدیریت خانواده است پایان‌نامه‌ای ارائه کرده است که مربوط به زندگی پدر و مادرش است. پس با تعریف و به نمایش گذاشتن قصه زندگی خانواده‌اش، پایان نامه خود را کامل می‌کند و تحویل اساتید می‌دهد و حال از آنها و مردم می‌خواهد که رای بدهند و راجع به زندگی‌اش قضاوت کنند.

نمایش "زندگی با طعم خانواده" روزهای جمعه 23 خرداد ماه ساعت 18، شنبه 24 خرداد ماه ساعت 19:30، یکشنبه 25 خرداد ماه ساعت 18:30 و دوشنبه 26 خرداد ماه ساعت 20 در پهنه فرهنگ و هنر رودکی (محوطه تئاترشهر) اجرا می‌شود.