به گزارش هنرآنلاین، پردیس تئاتر سپند با توجه به خطر شیوع ویروس کوید ١٩ و حفظ سلامت هنر دوستان و هنرجویان علاقمند به تئاتر، کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های بازیگری، کارگردانی، نمایشنامه‌نویسی، فن بیان و ... با حضور اساتید تراز اول در سالن‌های اجرا با رعایت کلیه موازین به منظور حفظ سلامت و طبق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری برگزار می‌کند.

اولویت اصلی این کارگاه‌ها کیفیت آموزش در کنار سلامت هنرجویان است و به  همین دلیل تصمیم گرفته شد، تمامی کارگاه‌ها در سالن‌های اجرا برگزار شود تا در کنار رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری، هنرجویان بیشتر با صحنه در ارتباط باشند و فضای مناسب‌تر نسبت به پلاتو  برای تمرین و آموزش در اختیار داشته باشند.

طبق سیاست‌گذاری جدید پردیس تئاتر سپند تمامی هنرجویان تا پایان کارگاه‌های آموزشی عضوی از خانواده سپند خواهند بود و در ارتباط با دیگر بخش‌های مجموعه اعم از گالری، کافه، کتاب‌فروشی و همچنین تماشای اجراهای روی صحنه سالن‌های مجموعه دارای تخفیفات ویژه‌ای هستند.

در پایان پردیس تئاتر سپند برای هنرجویان منتخب هر دوره در صورت تایید اساتید هر بخش، اجراهایی را درسالن‌های خود در نظر خواهد گرفت.