به گزارش هنرآنلاین، با صدور پروانه ساخت "باباسیبیلو" نخستین فیلم بلند سینمایی ادوین خاچیکیان، بزودی پس از پایان مراحل پیش تولید این فیلم مقابل دوربین  خواهد رفت.

‎ احمد احمدی تهیه‌کننده این فیلم ضمن اعلام این خبر گفت: پیش تولید فیلم  را از زمستان سال گذشته آغاز کرده بودیم، اما با توجه به شرایط کرونا و بر اساس توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا پروژه را تعطیل کردیم و از هفته گذشته با صدور پروانه ساخت از سوی سازمان سینمایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیش تولید  فیلم را مجددا آغاز کردیم و هم اکنون در حال  عقد قرارداد با بازیگران اصلی فیلم و عوامل پشت دوربین هستیم.

‎احمدی در ادامه بیان کرد: "باباسیبیلو" یک فیلم کمدی خانوادگی است و تاکنون حضور  مهدی مطلبی به عنوان دستیاراول و برنامه‌ریز، مهرنوش طبیبی طراح گریم، محمد احمدی آهنگساز، شیرین بوریایی طراح صحنه ولباس، سپینود وفامنش دستیار دوم کارگردان،علی زادمهر مدیر روابط عمومی در پروژه "باباسیبیلو" قطعی شده است و بزودی با کامل شدن عوامل پشت دوربین و بازیگران فیلمبرداری فیلم از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود.

‎ادوین خاچیکیان تنها فرزند ساموئل خاچکیان است که  در تعدادی از آثار پدرش به عنوان تدوین گر و دستیار کارگردان حضور داشته است.