به گزارش هنرآنلاین؛ هفتمین نشست گویش ویستا با موضوع "هنر معاصر ایران در متن خاورمیانه" عصر امروز در اینستاگرام گالری ویستا برگزار می‌شود. این نشست‌ها که چهارشنبه‌ها برگزار می‌شد به جهت تعطیلات، یک روز زودتر، امروز سه‌شنبه 13 خرداد ساعت 19 بر پا می‌شود.

گفت‌و شنود زنده محمدرضا مریدی، عضو هیات علمی دانشگاه هنر و بهنام کامرانی، هنرمند تصویری و مدرس در صفحه اینستاگرام گالری ویستا پخش می‌شود و علاقمندان می‌توانند در آن مشارکت کنند.

این هفتمین نشست زنده گویش ویستا است که گالری ویستا با محوریت "هنر امروز" در فضای اینستاگرام خود از آن میزبانی می‌کند. این نشست‌ها به صورت زنده و آنلاین با حضور هنرمندان و کارشناسان هنر برگزار می‌شود.

این سلسله نشست‌ها به میزبانی بهنام کامرانی برگزار می‌شود، او در نخستین برنامه، چهارشنبه سوم اردیبهشت با حمید سوری ذیل موضوع "آموزش و آفرینش" به تبادل نظر پرداخت. در دومین و سومین نشست با بهرنگ صمدزادگان درباره هنر معاصر چالش‌ها و راه‌کارها، در چهارمین نشست با امیر نصری با تیتر "پایان تاریخ هنر"، در پنجمین گپ آنلاین با حمید رضا ششجوانی، پژوهشگر اقتصاد هنر با موضوع "هنرمند، گالری، بازار هنر" و در ششمین نشست زنده با علیرضا لبشکا، کیوریتور و مدیر موسسه رف برلین به گفت‌وگو پرداخت.