سرویس سینمایی هنرآنلاین: توماج دانش بهزادی بازیگر سینما و تئاتر که سال گذشته فیلم "لباس شخصی" را در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر داشت، در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های خود بیان کرد: فیلم‌های "تدفین" ساخته محمد تنابنده، "لباس شخصی" امیرعباس ربیعی و "خط باریک قرمز" و "نگاه خیره" فرزاد خوشدست را آماده اکران دارم که "نگاه خیره" برای گروه هنر و تجربه آماده شده است.

او درباره فیلم "تدفین" که در آن نقش متفاوتی را ایفا کرده است توضیح داد: "تدفین" فیلم بسیار خوبی است و در شرایط بسیار سختی کار ضبط شد. ما این فیلم را سال گذشته در ایام عید و زمانی که در همه‌جا ازجمله دامغان سیل‌ جاری شده بود کار کردیم، اما با همت شجاعانه محمد تنابنده به سرانجام رسید. در حالی که می‌توانست برای نخستین کار به سراغ موضوعات دیگر برود اما او به اتفاقات جنگ می‌پردازد.

فیلم تدفین

دانش بهزادی ادامه داد: "تدفین" به موضوعات بعد از جنگ می‌پردازد. ماجرا از جنگ شروع می‌شود و سه نسل را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. در واقع در این فیلم ما به روابط عاشقانه آدم‌ها و تاثیر ویرانی جنگ روی این سه نسل می‌پردازیم. من هم در این فیلم نقش یک پسر کرد به نام توماج را بازی می‌کنم که در کار بازیافت است. نقش شیرین و در عین حال تراژیکی است چون او از همه‌جا رانده شده است و کسی همراهش نیست و به‌تنهایی در یک تانک که از بقایای جنگ است زندگی می‌کند که حالا می‌خواهند تنها دارایی‌اش را از او بگیرند.

این بازیگر درباره سایر فعالیت‌های خود نیز گفت: در حال حاضر کار خاصی در دست ندارم و تنها مشغول نگارش یک فیلمنامه هستم و در حوزه تئاتر نیز مشغول نگارش یک متن به همراهی همسرم هستم تا بتوانیم آن را به روی صحنه ببریم.