‌‌سرویس مدو لباس هنرآنلاین: از آنجایی که در عصر حاضر استفاده درست از شبکه‌های اجتماعی نقشی بسیار زیادی در فروش و عرضه محصولات دارد، فراگیری اصول ابزاری همچون اینستاگرام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

دوره ‎آموزش اینستاگرام مارکتینگ می‌تواند برای افرادی که در زمینه طراحی و یا تولید زیور فعالیت دارند اما در کاربرد دیجیتال مارکتیگ به‌ویژه اینستاگرام مارکتینگ ضعف‌هایی دارند، مؤثر باشد.

از همین رو و نظر به تعطیلی برخی کسب و کارها در پی شیوع ویروس کرونا و اهمیت جایگاه شبکه‌های اجتماعی در تداوم فعالیت‌ها، خانه طراحان زیورآلات ایرانی اقدام به برپایی دوره ‎آموزش اینستاگرام مارکتینگ کرده است.

سرفصل‌های این کارگاه آموزشی به شرح زیر است:

نرخ تعامل یا انگیجمنت چیست و چگونه محاسبه می‌شود؟

‎چهار لحظه حقیقت گوگل برای شروع تولید محتوا.

‎پرسونای مخاطب را چگونه درست تشخیص دهیم.

‎چرا محتوا پادشاهی می‌کند؟

‎انواع محتوا در اینستاگرام کدامند؟

‎استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام.

‎منظور از محتوای کاربرساز (UGC) چیست؟

‎انواع کمپین‌های تبلیغاتی در اینستاگرام.

‎چگونه با کمپین تبلیغاتی مؤثر باعث افزایش فروش از اینستاگرام بشویم.

‎راهنمای افزایش فالوور واقعی از طریق بازاریابی محتوایی.

‎چگونه یک پیج استاندارد برای کسب و کار خود بسازیم.

‎امنیت پیج را به‌طور کامل تأمین کنیم.

بیوگرافی اصولی بنویسیم.

‎قوانین هشتک گذاری در اینستاگرام.

UI پیج چیست چه تأثیری بر روی مخاطب دارد؟

‎اصول و قواعد کپشن‌نویسی برای افزایش فالوور چیست؟

‎از الگوریتم‌های جدید اینستاگرام چگونه برای رشد پیج استفاده کنیم؟

‎کدام مهم‌تر است؟ پست، استوری یا ای جی تی وی؟

‎در چه ساعتی پست بگذاریم؟

‎چگونه از CAT برای افزایش فروش استفاده کنیم؟

‎چطور برای افزایش بازدید سناریونویسی کنیم؟ ‎پیش‌نیاز: برای گذراندن این دوره نیاز به پیش‌نیاز نیست اما بهتر است علاقه‌مندان حتماً کسب و کاری مرتبط با زیور داشته باشند.

علاقه‌مندان تا ۲۹ اردیبهشت فرصت دارند تا برای حضور در این کارگاه ثبت نام کرده یا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هزینه دوره با واتس اپ و یا شماره 09381140449 تماس بگیرند.

تیزر این دوره را در ادامه ببیند: